نشانه هایی که یک پسر دختری را دوست دارد

نشانه هایی که یک پسر دختری را دوست دارد

سوالی که خیلی از دختران تمایل دارند تا درباره ان بیشتر بدانند این است که نشانه هایی که یک پسر دختری را دوست دارد، چیست؟ ما در این مقاله به صورت کاملی به توضیح نشانه‌های مهم این اتفاق پرداخته‌ایم، پس این مطلب را تا انتها مورد مطالعه قرار دهید.

مهم‌ترین نشانه هایی که یک پسر دختری را دوست دارد

از نشانه هایی که یک پسر دختری را دوست دارد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

نگاه و زبان بدن

یکی از روش‌هایی که مردان بدون استفاده از کلام از طریق آن علاقه خود را نشان می‌دهند، ارتباط چشمی است. درک نگاه مردان کاری سخت نیست. مردان عاشق نمی‌توانند چشمان خود را از شما بردارند ولی به طور کلی این نگاه‌ها، زمان کوتاهی (کمتر از صدم یا هزارم ثانیه) و تنها به همراه شرم هستند. همچنین چشمان دروازه‌ای برای انعکاس روح هستند. در این شرایط، پسران عاشق چشمشمان‌ را گشادتر می‌کنند و با علاقه شدیدتری به شما نگاه می‌کنند که نشانه علاقه‌ی شدید فیزیکی آن‌ها به شماست. اگر فرد مقابلتان به شما نگاه نمی‌کند و سرش را به اطراف می‌چرخاند، شاید او به شما علاقه نداشته باشد. این کار به معنای زل زدن های طولانی و اذیت کننده نیست، بلکه نشان دهنده بی‌علاقگی به شماست.

زبان بدن فرد ممکن است تغییر کند. با تمرکز بر زبان بدن او، شما می توانید بسیاری از احساسات و فکرهای فرد را درک کنید. این موضوع برای بسیاری از زنان قابل درک نیست، در حالی که آنها دارای بیش از 50 علامت بدنی هستند که به علاقه یک پسر اشاره می کند در حالی که مردان تنها بیش از 10 علامت بدنی دارند. لذا شما با توجه به این موارد، می توانید بفهمید که آیا پسری که علاقه مند بهش هستید، احساساتی نسبت به شما دارد یا خیر.

این بدان معناست که با استفاده از چند نویسه اصلی درباره نشانه هایی که یک پسر دختری را دوست دارد، می‌توانید به راحتی متوجه علاقه‌مندی یک شخص به شما شوید. تنها کافیست بدانید او به دنبال چه چیزی است. یکی از شایع‌ترین نشانه‌هایی که نشان دهنده علاقه یک پسر به شماست، به شمار آوردن تعداد بارهایی است که او به شما نگاه کرده است، به خصوص در زمان قرار ملاقات. اگر پسر زیاد به صورت شما نگاه کرده و یا با شما تماس چشمی برقرار کرده، ممکن است این نشانه‌هایی باشند که نشان می‌دهند او علاقه‌مند به شماست.

علاقه دارد تا با شما وقت بگذراند

نشانه بعدی برای دوستی، این است که پسر شما را پسندیده و دوست دارد کنار شما باشد. این نشانه بزرگی از علاقه‌مندی او به شما است. همچنین، لبخند زدن نیز یکی از دلایل دوستی است. مردان، زمانی که در کنار کسی هستند که دوستشان دارند، خوشحال می‌شوند و این حس را با یک لبخند بیان می‌کنند. اگر در کنار یک دختر هستند، لبخند آنها نشانه علاقه شان به اوست و سعی در پنهان کردن آن ندارند. این واکنش ناخودآگاه نشان دهنده حس لذت بخشی است که از حضور شما حس می‌کند.

به روی شما لبخند می‌زند

وقتی یک پسر شما را دوست دارد، ممکن است لبخندی روی لبش نبینید، اما اگر او احساس کند که در کنار شما روحیه خوبی دارد، این نشانه‌ی بزرگی از علاقه‌ی او به شماست. برای بفهمید که آیا واقعاً او شما را دوست دارد، می‌توانید به رفتارهای او توجه کنید. آیا وقتی شما را می‌بیند، به خودش می‌آید؟ آیا پیراهن و موهایش را مرتب می‌کند؟ این نشانه‌های روشنی هستند که او می‌خواهد در چشمان شما جذاب به نظر بیاید و در نتیجه، به دلیل علاقه‌ای که به شما دارد، می‌خواهد شما را به خود بیشتر جذب کند.

خود نمایی می‌کند

یکی از نشانه هایی که یک پسر دختری را دوست دارد این است که در مقابل شما خودنمایی می‌کند؛ به عبارت دیگر، پسر به صورت ناخودآگاه می‌خواهد توانایی‌های خود را به نمایش بگذارد تا بتواند جذب توجه شخص مورد نظر خود را با موفقیت انجام دهد. زمانی که یک مرد در حال نمایش توانایی‌های خود باشد، می‌توانید بفهمید که به شما علاقه‌مند است؛ زیرا مردان اغلب به عنوان حفاظت کننده برای زنان هستند و این باعث می‌شود که خودنمایی و نشان دادن توانایی‌ها برای جذب توجه زنان مورد علاقه‌شان، برای آنها مهم باشد.

تغییر رفتار می دهد

وقتی که فردی با شما هست، رفتارش ممکن است تغییر کند. اگر یک پسر شما را دوست دارد، رفتاری متفاوت با شما ممکن است داشته باشد، به خصوص در یک گروه. اگر او تلاش می کند به شما نزدیک شود و یا کاری برای شما انجام دهد، این را به فال نیک باید گرفت. اما به هیچ عنوان نباید خیلی زود دست به کار شد، بلکه بهتر است صبر کنید. یکی از تکنیک های جالب برای بررسی اینکه آیا یک دختر را دوست دارند یا خیر، این است که فرد در یک گروه بیشتر با دیگران – به ویژه با دختران و زنان – صحبت کند. در این حالت، اگر فرد به شما بیشتر نگاه کند و آیاکس العمل شما را مشاهده کند، به احتمال زیاد این کار را برای بررسی علاقه شما به خود انجام می دهد.

یکی از نشانه هایی که یک پسر دختری را دوست دارد یا نه این است که سعی کنید به بهانه‌ای از محل خارج شده و از بیرون به او نگاه کنید. اگر بعد از صحبت با فرد دیگری، هنوز او در کنار شماست، می‌توانید مطمئن باشید که او فقط می‌خواهد عکس‌العمل شما را ببیند. وقتی یک مرد به شما علاقه دارد، این یک احساس فوق‌العاده و غیرعادی برای اوست. بنابراین وقتی کنار شماست، نشانه‌هایی که کاملاً غیر ارادی است و از روی علاقه به شما بروز می‌دهد. او کارهایی برای شما انجام می‌دهد که برای هیچ کسی انجام نمی‌دهد. همیشه آماده کمک به شماست و از وقت خودش برای بهبود وضعیت شما استفاده می‌کند. این کار برای او لذتبخش است و همیشه از آن خوشحال است. وقتی شما را دوست دارد، تقریباً هر کاری را برای شما انجام می‌دهد و کمک به کارهای شما برای او لذت‌بخش است، نه کار سختی به حساب می‌آید.

به شما اهمین می‌دهد و کمک می‌کند.

او شما را با چیزهایی که دوست دارید تامین می‌کند و درباره آن‌ها با شما صحبت می‌کند. با این کار، سعی می‌کند علاقه شما را به دوست داشتن این چیزها بیشتر کند و در نتیجه باعث ایجاد یک رابطه عمیق‌تر با شما و مرد مورد نظرتان شود.

با شما وجه اشتراک زیادی دارد

زمانی که شما به چیزی علاقه‌مندید، احتمالاً شخص دیگری نیز به آن علاقه‌مند شود. برای مثال، می‌توانید به مردی که علاقه‌مند بهش هستید، پیشنهاد دهید که برنامه تلویزیونی‌ای که شما دوست دارید، را ببیند. اگر او به آن علاقه‌مند باشد، احتمالاً به شما نیز علاقه‌مند خواهد شد. همیشه درباره کارهایی که شما به آنها علاقه دارید با او صحبت کنید و اگر متوجه شدید که او نیز به آنها علاقه‌مند است، می‌توانید بهش بگویید که به شما علاقه‌مند است.

موضوعات مرتبط : چگونه فکر یک پسر را درگیر خود کنیم

استرس می‌گیرد

از دیگر نشانه هایی که یک پسر دختری را دوست دارد، این میباشد که ممکن است در کنار شما پسر کمی عصبانی به نظر برسد. آیا وقتی کنار شماست، عصبی به نظر می‌رسد؟ آیا کف دستش عرق می‌کند و نفس عمیق می‌کشد؟ آیا به یک دفعه نگاهش را تغییر می‌دهد؟ تمام این نشانه‌ها نشان می‌دهند که او به شما علاقه‌مند است. پسران در مورد زنانی که علاقه‌ای ندارند، عصبی نمی‌شوند. بنابراین، اگر او در اطراف شما عصبی است، این نشانه‌ی خوبی است. احتمالاً مرد مورد نظر شما استرس دارد که روی شما تأثیر خوبی گذاشته است یا خیر. زنان فراموش می‌کنند که می‌توانند برای مردی که بهش علاقه دارند ترسناک باشند. اما گاهی این کمی مشکل است زیرا باید بتوانید تشخیص دهید که او خجالتی است یا بی‌علاقه است. اگر او خجالتی است، این نشانه‌ی قطعی است که او شما را دوست دارد.

درباره شما با دوست و خانواده صحبت می‌کند.

دوستان او ممکن است چیزهایی را که در باره شما هستند، برایش توضیح دهند. اگر او به شما علاقه‌مند است، ممکن است با دوستان خود درباره شما صحبت کرده باشد و شما را با افراد مهم زندگی‌اش آشنا کند. معرفی شدن به دوستان او نشانی از علاقه او به شماست. او احتمالاً خوبی‌ها و ویژگی‌های مثبت شما را برای دوستان و افراد مهم زندگی‌اش بیان کرده و ممکن است دوست داشته باشد شما را در تیم خود عضو کند. اگر دوستانش در مورد شما شوخی کردند، این نشانه‌ای دیگر از علاقه او به شماست. وقتی با او و دوستانش هستید، به رفتار و عکس‌العمل آن‌ها توجه کنید. آیا لبخندی روی لبانشان می‌آید؟ آیا انگار چیزی را درباره شما می‌دانند که شما نمی‌دانید؟ این یک علامت بزرگ است که از نشانه هایی که یک پسر دختری را دوست دارد میباشد و باید به آن توجه کنید که او شما را به عنوان همراه و عشق می‌بیند؛ به دوستان و خانواده‌اش شما را معرفی می‌کند. اگر مثلاً بیش از چهار ماه از آشنایی شما گذشته باشد، اما او شما را به کسی معرفی نکند، شما باید کمی تردید کنید.

یکسری از رفتارهای شما را تقلید می‌کند.

می‌تواند بعضی از فعالیت‌های شما را تقلید کند. یک نشانه ناخودآگاه این است که او اغلب کارهای شما را کپی کرده و انجام می‌دهد، مثلاً اگر شما یک حرکتی انجام دهید و او همان حرکت را تقلید کند، احتمالاً به شما علاقه‌مند است. یکی از طرح‌هایی که مرد مذکور می‌تواند علاقه شما را به خود جلب کند، این است که شما هم به تقلید از رفتارهای او بپردازید، مثلاً اگر او بخندید، شما هم بخندید و غیره. اگر او شما را دنبال کند و کارهای شما را تقلید کند، به احتمال زیاد او به شما علاقه‌مند است.

با شما شوخی می‌کند.

ار نشانه هایی که یک پسر دختری را دوست دارد این است که سعی میکند تا شما را سرگرم کند. گاهی وقت‌ها، نرمال بودن برخی افراد، شما را به ناراحتی می‌اندازد. اگر فردی شوخی‌هایی نسبت به شما دارد و شما را به شوخی می‌گیرد، بهتر است به دقت عملکرد او را پیگیری کنید. آیا این شوخی‌ها صرفا به‌عنوان تمسخر سرگرم کننده هستند؟ اگر اینطور است، ممکن است فردی که در مقابل شماست، به شما علاقه‌مند شده باشد. جوانان اغلب از این روش‌ها برای نشان دادن علاقه استفاده می‌کنند.

اما اگر دیدید که این فرد با دیگر دختران همین کار را انجام می‌دهد، باید در نظر داشته باشید که این ممکن است سبک زندگی و رفتارهای او باشد و او به شما علاقه‌مند نیست. به طور کلی، اذیت‌کردن یک دختر، بهترین راه برای جذب توجه او نیست. این به خودی خود، یک نشانه خوب برای تشخیص این است که آیا پسری که در زندگی شما وارد شده، واقعا برایتان ارزش قایل بوده و دوستتان دارد یا خیر.

تلاش می‌کند تا با شما ارتباط برقرار کند

وقتی پسری شما را به عنوان فردی خاص و جذاب می‌بیند، تمام تلاش‌هایش را می‌کند تا با شما ارتباط برقرار کند و کنار شما باشد. او سعی می‌کند با صحبت کردن با شما، کارهایش را به تعویق بندازد. از طرفی، به دنبال معرفی راه‌هایی برای ارتباط دوستانه با شما است و با نگاه کردن به شما، آرامشتان را زیاد میکند و اگر در شرایط دشوار و تنگ‌نظری باشید، زمینه‌های ارتباطی را برای بهتر شدن وضعیت و رفع مشکلات پیدا می‌کند. ضمنا مشتاقانه به سرگرم کردن شما بوده و به هر نحو ممکن، با شما خوش‌حال می‌شود و حتی در مقابل نیازهای شما، محافظت شما را برعهده می‌گیرد. به علاوه، در صورتی که شما ناراحت باشید، با شما همدلی می‌کند و کمک می‌کند که مشکلات را برطرف کنید، چون تأکید او همواره بر اهمیت پایداری و انطباق در رابطه است.

برای شناخت شما زمان می‌گذارد.

از دیگر نشانه هایی که یک پسر دختری را دوست دارد، اختصاص دادن زمان با شما است. یک فرد عاشق برای شما وقت می‌گذارد تا شما را در سطح عمیق تری بشناسد و شناخت بهتری از شما داشته باشد. او کنجکاوی طبیعی‌ای درباره‌ی شما دارد و این علاقه با پرسیدن سوالاتی در مورد شما نشان می‌دهد تا بتواند نیازهای شما را برآورده کند. فرد عاشق با انگیزه بیشتر می‌تواند چیزهای بیشتری را کشف کند و هر چیزی برایش به منزله کشف اطلاعات بیشتر درباره‌ی شما بسیار مهم است. او از شما سوالاتی در مورد خانواده، گذشته، علایق، انگیزه و خوشبختی می‌پرسد تا بهترین شناختی از شما داشته باشد.

تمام توجهش پیش شما است

زمانی که با هم زمان می‌گذرانید، ذهن و قلبش همانند شما، در حضور شما قرار دارند. این به معنای این است که بر روی شما تمرکز کامل دارد؛ نه بطور نیمه‌کاره. او از شما می‌پرسد، که حال شما چطور است؟ این یکی از نشانه‌های خوبی است که نشان می‌دهد که او به شما توجه می‌کند و در ذهنش شما هستید. او به مسائل و نگرانی‌های شما توجه دارد.

با شما درباره مسائل خصوصی حرف می‌زند

وقتی یک آقایی مشکلات شخصی خود را با شما به اشتراک می‌گذارد، به خصوص اگر به هیچ کسی تاکنون گفته نباشد، این نشانه‌ای از این است که او شما را به عنوان یک همراه می‌بیند. او امور آسیب‌پذیر خود را با شما می‌گوید و به شما اعتماد می‌کند. با این حال، مردان نه به اندازه زنان این کار را انجام می‌دهند و اگر یک مرد چنین کاری کرد، یعنی او شما را دوست دارد و می‌تواند به شما اعتماد کند.

از بودن در کنار شما لذت می‌برد

یکی از نشانه هایی که یک پسر دختری را دوست دارد این میباشد که او علاقه‌مند به شماست، از حضور نزدیکی با شما لذت می‌برد و این لحظات را بین بهترین و شادترین لحظات خود قرار می‌دهد. به این معنا که او به شما توجه می‌کند. البته، باید ذکر کنم که داشتن یک یا چندین از این نشانه‌ها تنها کفایت نمی کند تا نشان دهنده عشق و علاقه وی به شما باشد؛ زیرا ممکن است او به عنوان یک دوست خوب و رفیق با شما راحت باشد و عاشق شما نباشد. در نتیجه، چندین نشانه باید همزمان و به صورت مجموعه ای تلقی شوند تا نشان دهنده علاقه وی به شما باشد.

مباحث مشترک برای گفتگو زیاد است

شما به طور طبیعی و روان مکالمه می کنید. ممکن است برای شما هم پیش آمده باشد که بخواهید با کسی تماس بگیرید، اما نمی دانید از چه کلماتی استفاده کنید. این موضوع می تواند برای هر کسی اتفاق بیفتد. در این صورت، اگر در حین گفتگو متوجه شوید که پیش بینی می کنید باید بیشتر صحبت کنید، این نشانه خوبی است. همچنین، اگر مجبور نباشید نقش بازی کنید و فرد مقابل با شما راحت است، این به معنای این است که اوضاع خوب است.

از شما بسیار تعریف می‌کند

هر زمان که یک پسر به شما بگوید که شما شگفت انگیز، جذاب یا خاص هستید، دقیقاً چه می‌گوید؟ در واقع، او در حال تعریف شماست و می‌خواهد به شما بگوید که چه احساساتی در قلبش پیدا کرده است. او علاقه‌ای به شما دارد و هیچ ترسی ندارد که به شما اظهار آن کند. اگر همچنان این مورد را باور نمیکنید، بهتر است صبر کنید و به علائم دیگری نیز توجه کنید. همچنین، این ممکن است صرفاً یک تعریف باشد و دلیلی برای تغییر حالت شما نباشد.

برای شما هدیه می‌خرند

از دیگر نشانه هایی که یک پسر دختری را دوست دارد این است که برای شما هدیه میخرند. مردان لذت می‌برند از شاد کردن زن مورد علاقه خود و سعی می‌کنند تا با هر کاری لبخندی روی لبان او بنشانند و به او روحیه بخشند. آنها می‌خواهند به شما انرژی دهند و برای شما هدیه‌ای تهیه کنید، مانند تمجید کردن از شما، خریداری شکلات مورد علاقه‌تان یا صحبت کردن در مکانی که دوست دارید. آنها تلاش می‌کنند تا منبع خوشبختی در زندگی شما باشند.

به جزییات درباره شما توجه می‌کنند.

یک نشانه دیگر از علاقه مرد به شما، توجه جزئیاتی است که به شما می‌کند. آیا در گذشته او به طور اتفاقی یا گذرا چیزی گفته‌اید که او به خاطر داشته و بعداً به آن اشاره کرده؟ این نشان می‌دهد که او مدام به شما فکر می‌کند و به این معنی است که او به چیزهایی توجه می‌کند که شما عمدتا به آن‌ها توجه نمی‌کنید و از آن‌ها غافلیده‌اید.

برای آیند با شما برنامه ریزی می‌کنند.

این متن درباره برنامه‌ریزی آینده با فردی است که قراره با شما زندگی کند، این برنامه‌ریزی ممکن است شامل گفتگوهایی درباره بچه‌ها، زندگی مشترک و هدف‌های مشترک باشد. اگر شما و نامزدتان برای فصل جدیدی از زندگی خود برنامه‌ریزی می‌کنید، شما به وضوح بخشی از آینده‌ای هستید که نامزدتان برای خودش تصور می‌کند و می‌تواند از آن به عنوان یک نشانه نهایی برای زندگی با هم استفاده کنید.

علاقه دارد تا از شما محافظت کند

معمولاً پسرانی که به شما علاقه‌مند هستند، سعی می‌کنند با فاصله کمتری با شما در جمع حاضر شوند و در شرایط مختلف به شما نزدیک هستند. اگر مشاهده کنید که یک پسر همیشه در اطراف شما حضور دارد و دوست دارد کنار شما باشد، می‌توانید حدس بزنید که او به شما علاقه‌مند است و این مورد از نشانه هایی که یک پسر دختری را دوست دارد میباشد. همچنین، به طور غریزی این پسر دوست دارد که از شما محافظت کند. مردان اغلب تمایل دارند که از زنی که علاقه‌مند بهش هستند، مراقبت کنند. این انگیزه‌ی بیولوژیکی ذاتی در مردان وجود دارد که باعث می‌شود بدون اینکه بخواهد، از زنی که دوستش دارد مراقبت کند. در صورتی که در جمع حس کنید او از شما محافظت می‌کند، نشانگر علاقه‌مندی‌اش به شماست.

رسیدگی به ظاهر

عشق بیانگر احساسی بسیار لذت بخش برای مردان است. این تجربه نمی‌تواند به راحتی با کلمات شرح داده شود. آنچه جالب است این است که مردان عاشق، خود را نمی‌توانند از حضور شما در جمع مخفی کنند. آن‌ها از بیان عشق در جمع ترس ندارند و علاقه‌مند به آغوش کشیدن و گرفتن دست شما هستند. مرد عاشق به ظاهر خود رسیدگی می‌کند. ظاهری نظم‌دار و خوش‌پوشی دارد و این به خاطر داشتن شماست. مهم نیست که در دیگر مواقع چقدر شلختگی داشته باشد، در حضور شما تلاش می‌کند که فردی خوش‌تیپ و آراسته باشد. با حضور شما در جمع، مرد عاشق شما را تعریف می‌کند. او به تغییرات خود آگاه می‌شود و شما را به خاطر خصوصیاتی که دارید تحسین می‌کند. او باعث می‌شود که شما حس خوبی در مورد خود داشته باشید.

خجالت در بیان احساسات

آخرین مورد درباره موضوع نشانه هایی که یک پسر دختری را دوست دارد مربوط به وجود خجالت در بیان احساسات است. گاهی مردان ممکن است به یک خانم علاقه‌مند باشند، اما نتوانند آن را بیان کنند. دلایلی که ممکن است این رفتار را توجیه کنند به شرح زیر می‌باشند:

خجالتی بودن : این موضوع می‌تواند برای هر دو جنسیت اتفاق بیفتد. برخی افراد، به خصوص مردان، در بیان علاقه خود خجالتی هستند و ترجیح می‌دهند علاقه خود را از طریق کارهایی که برای فرد مورد نظر انجام می‌دهند، نشان دهند. این افراد ممکن است در چت و پیام‌های متنی علاقه خود را به راحتی بیان کنند، اما در ملاقات‌های حضوری، سنگین و معذب باشند.

سختی در بیان : برخی از افراد به طور کلی در بیان علاقه خود مشکل دارند. این موضوع ممکن است به دلیل ساختار خانوادگی باشد که در آن بیان علاقه کلامی کمرنگ است و یا ممکن است به دلیل تجربه‌های در گذشته و بازداری هیجانی باشد که در آن افراد نمی‌توانند احساسات خود را به خوبی بیان کنند.

5 پاسخ

  1. سلام خسته نباشید ببخشید من با ی پسری تقریبا ۱سال و ۹ماه آشنا شدم ولی وقتی من قهر میکنم یا ناراحتم، پیام میده ک چرا پیام نمیدی از چی ناراحت شدی بعضی وقتا اخلاقش خیلی خوبه بعضی وقتاهم یکم خستس اخلاقش بد میشه من خیلی دوسش دارم نمیدونم چیکا کنم ک رابطمون مث اوایل بشه

    1. سلام
      آیا رابطه هدف داره؟
      یا صرفا دوستیه؟
      از نظر تیپ شخصیتی بهم میخورید؟
      چند سالتونه هر دو؟
      از نظر شرایط و محیط خانوادگی مثل هم هستید؟
      باید تمام این موارد مورد تایید قرار بگیرد تا دو نفر بتونند به سادگی در کنار هم قرار بگیرند در غیر اینصورت دائما مشکل ایجاد خواهد شد

    2. سلام من چند وقته عاشق پسری شدم که هروقت پیشمه خیلی بهم توجه میکنه یا مثلاً سعی می‌کنه خودشو جذاب نشون بده حس میکنم هرچی میگذره نگاهش بهم متفاوت تر میشه آیا واقعا دوستم داره؟

  2. سلام من چند وقته عاشق پسری شدم که هروقت پیشمه خیلی بهم توجه میکنه یا مثلاً سعی می‌کنه خودشو جذاب نشون بده حس میکنم هرچی میگذره نگاهش بهم متفاوت تر میشه آیا واقعا دوستم داره؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات مشاوره روانشناسی

آخرین مقالات مشاوره روانشناسی

برای تماس با مشاور کلیک کنید