اصلی ترین نشانه های مردی که دیوانه وار دوستتان دارد

هر زنی آرزو می‌کند که بتواند نشانه‌های عشق یک مرد را بفهمد. بسیاری از مردان درونگراتر از زنان هستند و شاید تشخیص علاقه آن‌ها کمی سخت باشد. اما با مشاهده رفتارهای یک مرد و تلاش او برای خوشبختی شما، می‌توانید علاقه‌اش به شما را درک کنید. در این مقاله، به بررسی نشانه های مردی که دیوانه وار دوستتان دارد، خواهیم پرداخت، تا علاقه یک مرد را نسبت به خود تشخیص دهید.

19 نشانه مهم مردی که شما را بسیار دوست دارد

نشانه های مردی که دیوانه وار دوستتان دارد

بسیاری از زنان می‌خواهند بدانند که نشانه‌های مردی که ان‌ها را عمیقا و صادقانه دوست دارند چیست. ما در ادامه به شما چند مورد مهم را معرفی می‌کنیم اما توجه داشته باشید که این نشانه‌ها در همه افراد صادق نیستند و ممکن است بیان و نشان دادن احساسات مردان عاشق با یکدیگر بسیار تفاوت داشته باشد.

1) به احساسات شما اهمیت می‌دهد

یکی از نشانه‌های عشق واضح در مردان، عدم وارد کردن لطمه به احساسات شما است. هر مردی که شما را دوست دارد، هیچگاه به فکر لطمه زدن به احساسات شما نخواهد بود؛ زیرا که این امر، مانند زدن به خودش، برایش ناخوشایند است. او در فکر خود، نیازهای شما را به عنوان نیازهای خودش در نظر می‌گیرد. در واقع، مرد عاشق بهترین خود را برای بهبود رابطه خود با شما به کار می‌گیرد و با احترام به شما، غرایز طبیعی خود را به خوبی کنترل می‌کند.

2) به فکر خوشحال کردن شما است

افرادی که تنها به خودشان فکر می‌کنند و رابطه خود را به عنوان اولویت قرار می‌دهند، عاشق و واقعی نیستند. هدف یک مرد عاشق، خوش‌حال کردن شما است. اگر او برای شادی شما تلاش می‌کند و هدفش نیز همین است، نشانه قویی است که از عشق واقعی صحبت می‌کنیم. علاوه بر این، مردی که عاشق شماست، تلاش می‌کند تا علاقه خود را با زبان عشقش بیان کند. بنابراین، یادگیری زبان عشق او نیز مهم است. عشق واقعی زمانی به وجود می‌آید که افراد به بهبود رابطه‌شان فکر کنند و نه به بهتر شدن زندگی شخصی خودشان.

3) خود را به خاطر شما تغییر می‌دهد

نشانه های مردی که دیوانه وار دوستتان دارد، در چندین مورد خلاصه می‌شود. یکی از این موارد تغییر دادن رفتارهای ناسالم به سالم است. همگی ما می‌توانیم در زندگی خود به شخصی فکر کنیم و از او خوشمان بیاید، اما بسیاری از افراد پس از شروع رابطه، تغییر می‌کنند و در نهایت، دست از مراقبت از خود برمی‌دارند. نشانه عشق واقعی یک مرد، مراقبت از خود و محافظت از خود در تمام لحظات است؛ زیرا می‌داند که هر لحظه شما ممکن است دست از او بردارید و این فکر ناپسندی برای اوست.

4) به شما اهمیت می‌دهد و نه حرف بقیه

عشق به معنای ویژه بودن یک فرد در زندگیمان در مقایسه با دیگران است. این به این معنی است که اعتقاد فرد به ما بسیار ارزشمند است. علاوه بر این، عشق بر پایهٔ پذیرش و اعتماد ساخته شده است. اگر فردی واقعاً به شما علاقه‌مند باشد، به سخنان دیگران دربارهٔ شما اعتقاد نخواهد داشت. نشانه ای از عشق مرد، آن است که شما را به عنوان گنج زندگی خود شناخته و با ارزش می‌داند.

5) شما را قضاوت نمی‌کند

یکی از نشانه‌های اصلی آنکه یک مرد عاشق شماست، این است که شما را قضاوت نمی‌کند. به جای آن، او به شدت باور دارد که واقعیت روح و نیّت شما را می‌شناسد و به دلیل اتفاقات سطحی، شما را نقد یا قضاوت نمی‌کند. حتی اگر در مورد یک مسئله دیدگاه متفاوتی داشته باشید، او هرگز به شما اعتراض نمی‌کند و به دنبال بحث نمی‌گردد تا سعی کند نظر خود را ثابت کند. به جای آن، او می‌فهمد که همه چیز را نمی‌داند و ممکن است شما درست گفته باشید.

6) از شما محافطت می‌کند

یکی نشانه های مردی که دیوانه وار دوستتان دارد این است که آیا او از شما محافظت می‌کند یا نه. این نیز به عنوان یک غریزه طبیعی در مردان وجود دارد. آن‌ها از محافظت برای نگهداری از چیزی که برایشان ارزشمند است، لذت می‌برند. اما باید به خاطر داشت که محافظت با تعصب کورکورانه اشتباه است و هیچ مردی نباید به عنوان یک مالک برای شما عمل کند.

7) اشتباهات خود را می‌پذیرد

جهت بهبود رابطه، لازم است که خودمان را آگاه کنیم و اشتباهات خود را تشخیص داده و قبول کنیم. یکی از نشانه های مرد عاشق این است که همیشه فکر نمی کند شاید حق با او باشد. همچنین، اگر مردی شما را دوست داشته باشد، بیشترین زمان ممکن را با شما صرف خواهد کرد.

8) زن را ضعیف نمی‌بیند

اگر مردی می‌خواهد از زن خود محافظت کند، این به این معنی نیست که نتواند این کار را انجام دهد؛ بلکه این نشانه ضعف او نیست، بلکه نشانه علاقه و احترام او به زن مورد علاقه‌اش است. این نشانه آن است که او حساس و آماده به محافظت از زن خود است، اما این به معنای آن نیست که به هر درخواستی که زنش دارد، بله خواهد گفت. به طور کلی، علاقه و احترام یک مرد به زنش با اقدامات و کارهایی که به خاطر زنش انجام می‌دهد، سنجیده می‌شود.

موضوعات مرتبط : از کجا بفهمیم عاشقمه یا هوسه

9) گفتگوی سازنده دارد

براساس تحقیقات انجام شده، گفتگو با افراد دیگر درباره موضوعاتی که برای ما مهم هستند، در واقع احساسات ما نسبت به آن موضوعات را تقویت می‌کند. اگر مردی وجود دارد که شما را دوست دارد و نشانه‌های علاقه و عشق او به شما مشاهده می‌کنید، او هرگز احساس شرمندگی نخواهد کرد که شما را به دیگران معرفی کنید. به جای آن، او لذت خواهد برد که به اطرافیان خود درباره شما صحبت کند.

10) کمی حسود است

نشانه های مردی که دیوانه وار دوستتان دارد این است که روی شما حساس و غیرتی است. افراد دوست‌داشتنی عاشق غالبا از ویژگی حسادت برخوردارند، که این ویژگی جالب یک انسان است و نشانه‌ای از علاقه‌ی شدید مردی به شماست. همانطور که برخی انسان‌ها خودخواهانه هستند، تمام مردان نیز نیازمندی‌هایی یکسانی در زندگی عاطفی دارند؛ اما مردی که عاشق شماست، به دلیل علاقه شدیدش به شما، کمی خودخواهانه و حسود رفتار میکند. باید به یاد داشت که حسادت و تملک در سطوح سالم و ناسالم قرار دارند. حسادت در بسیاری از زمینه‌ها در صورتی که افراطی باشد می‌تواند مانند یک آفت رابطه را به سوی اتمام بکشاند.

11) شبیه شما می‌شود

نشانه‌ی عشق واقعی مرد به شما، تأثیر پذیری از شماست؛ هر چقدر که بیشتر کسی را دوست داشته باشیم، بیشتر تحت نفوذ و تأثیر او خواهیم بود. اگر کسی به نظر و ارزش شما اهمیت ندهد، او هرگز از ناراحتی شنیدن آنچه که ممکن است بخواهید بگویید، ناراحت نخواهد شد.  یکی دیگر از نشانه‌های مرد عاشق، حمایت او از شماست. بدترین احساس ممکن این است که از طرف کسی که بیشتر دوستش دارید، هیچ حمایتی نداشته باشید. پشتیبانی در یک رابطه سالم واقعاً مهم است.

12) به شما باور دارد

بسیاری از افراد انعطاف پذیر نیستند. اما درک نظرات، تفکر و شخصیت شما در یک رابطه، نشانه های مرد عاشقی است که می توانید او را برای داشتن یک رابطه انتخاب کنید. یکی از نشانه های عشق مرد، ایمان داشتن به شماست حتی در زمان هایی که خودتان ایمانتان را از دست داده اید. اگر شریک زندگی شما به شما ایمان دارد و از شما حمایت می کند، می توانید نشانه های عاشق بودن او را ببینید. در زندگی، شک و تردید آسان است، خواه به خاطر دیگران باشد یا خودمان. در این لحظات، ما به حمایت بیشتری نیاز داریم.

نشانه های مردی که دیوانه وار دوستتان دارد بسیار است. وقتی یک مرد عاشق واقعی شماست، او بهتر از هر کس دیگری شما را می‌شناسد. حتی اگر همه دنیا شروع به شک و تردید کنند و شما را به عقب برگردانند، او همچنان به شما ایمان دارد. یکی دیگر از نشانه‌هایی که مرد عاشق واقعی دارد، پذیرفتن نقاط ضعف خود است. همه ما نقص‌هایی داریم و هیچ کس کامل نیست؛ اما زندگی به همین دلیل هیجان‌انگیز است. اگر مردی را می‌شناسید که احساس کامل بودن در برابر شما را دارد و به هیچ وجه نقاط ضعف خود را پذیرفته نمی‌کند، احتمالا به شما علاقه واقعی ندارد.

13) شما را در آینده خود می‌بیند

وقتی یک مرد عاشق زنی میشود، همیشه به او در برنامه های آینده خود فکر می کند. او هرگز به یاد نخواهد داشت که زن مهم ترین زندگی خود از دست ندهد. به یاد داشته باشید که برخی افراد به آینده بیشتر اهمیت می دهند. ممکن است مرد شما یک آینده محور نباشد، بنابراین شما باید تصمیم بگیرید که در مورد رابطه با این مرد چه تصمیمی بگیرید.

14) به شما نگاه می‌کند

همانطور که گفته می‌شود: “چشم پنجره روح است”. نگاه کردن به چشمان همدیگر از آن چه که فکر می‌کنید، قدرتمندتر است. مطالعات نشان داده اند که با نگاه کردن به همدیگر، می‌توان دو نفر را عاشق یکدیگر کرد. چشمان قابلیت منتقل کردن احساسات زیادی را دارند. اگر به چشمان یک مرد نگاه کنید، می‌توانید نشانه‌هایی از عشق و احساسات او پیدا کنید.

15) نقش بازی نمی‌کند

یکی از مهمترین نشانه های مردی که دیوانه وار دوستتان دارد، این است که برای شما ادا در نمی‌آورد. همچنین باید بدانید که رابطه‌های زیادی به دلیل عدم درک نیازهای همدیگر به پایان می‌رسند. وجود عشق بین دو نفر، برای هر شخصی متفاوت است و اگر مردی واقعیا شما را دوست داشته باشد، هرگز نقش بازی نمی‌کند. یک رابطه برای بخشیدن به دیگران ساخته می‌شود، نه برای گرفتن. متأسفانه، بسیاری از افراد در رابطه‌ای ورود می‌کنند تنها برای کسب چیزی و به جای افزودن ارزش، با یک ذهنیت اشتباه شروع به عشق و رابطه می‌کنند. اصل عشق واقعی این است که بدون در نظر گرفتن مسائل و مشکلات، باید با دلی خالص و با تعهد بدون شرط به دیگری عشق ورزید. علائمی که نشان می‌دهد مردی عاشق هست، این است که به جای سعی در گرفتن چیزی از شما، برای افزایش کیفیت زندگی شما اقداماتی انجام دهد.

زمانی که مدتی با کسی که از او بسیار دوست دارید در رابطه هستید، همیشه آن شخص را به خوبی می‌شناسید؛ عادت‌هایش، انتخاب کلمات، زبان بدن و زبان عشقش! اگر مشاهده کرده‌اید که شریک زندگی شما تلاش خود را برای جلب رضایت شما با تنظیم رفتار خود انجام می‌دهد، او یکی از مهمترین نشانه‌های مردی عاشق را دارد.

اینو هرگز یادت نره….

یکی از نشانه های مردی که دیوانه وار دوستتان دارد، داشتن عشق بدون شرط و قید است. اگر کسی به اندازه‌ی تمام تلاشش، دوستت داره و حتی اگه تو رو بهش ناراحت کردی، همچنان عاشقته. یکی از نشانه‌های آدمی که عاشقته، احترامیه که به تو احساس می‌کنه. اون تو رو به انجام کارهایی که نمی‌خوای اجبار نمی‌کنه و تصمیمات تو رو با احترام و محترمانه می‌پذیره. آدمی که عاشقته، شما رو به این سمت تغییر نمی‌دهد که شما بیشتر از حد لازم پا به پای اون باشید، بلکه از اون احترام می‌گذره که شما نظر و اصول خودتون رو دارید. اون به شما احترام می‌گذاره و با محترمانگی با شما رفتار می‌کنه، نفرین و ناسزا نمی‌گوید و با احترامی که به اون دارید، رفتار می‌کنه.

موضوعات مرتبط : مردان چه زنانی را فراموش نمیکنند

17) مهربان و صادق است

یک مرد واقعی که عاشق شماست، با وجود اینکه بعضی اوقات شرایط بین شما و او ناراحت کننده است، صبور و مهربان است. زنان بسیار پیچیده و احساسی هستند، اما اگر مردی واقعاً عاشق شماست، واکنش‌ها و رفتارهای شما را درک می‌کند و از رفتارهای ناشایستی در برابر شما پرهیز می‌کند. نشانه دیگری از یک مرد عاشق صبور و باشکوه، فروتنی اوست. او غرور خود را نسبت به شما فراموش کرده‌است. غرور معمولاً یکی از ویژگی‌های خوب افراد است، اما یک مرد عاشق در برابر زنی که دوستش دارد، غرور نمی کند.

18) از خود گذشتگی دارد

با ادامه مقاله نشانه های مردی که دیوانه وار دوستتان دارد، همراه ما باشید.  یک مرد عاشق، در مقابل زنی که دوستش دارد، از خودگذشتگی بسیاری دارد. همیشه نیازهای شما برای او در اولویت است و با تلاش و کوشش برای کمک به شما، می‌خواهد زندگی شما راحت باشد. یکی از نشانه‌های عشق و احترام وی به شما، عدم رقابت با شماست. هرگز با شما در رقابت نبوده و به دلیل اینکه درآمد بیشتری دارید یا بیشتر موفقیت داشته‌اید، احساس ناامنی نمی‌کند. این مرد عاشق، هرچند که ممکن است در رقابت‌های دیگر شرکت کند، با شما دوستی خوب و صمیمی دارد و در فراز و نشیب‌ها و زمان‌های سخت، با شما همدردی می‌کند و شما را به سوی رویاهایتان تشویق می‌کند. او شما را به‌عنوان تهدیدی برای خود نمی‌بیند، بلکه الهامی برای تلاش سخت و دستیابی به اهدافش می‌داند.

19) از شما سواستفاده نمی‌کند

اگر شخصی عاشق شماست، مراقب است که عملی نکند که ممکن است شمارا ناراحت یا آزرده کند و همواره نظر شما را در نظر دارد. بنابراین، در تصمیم‌گیری‌های اساسی همواره نظر شما را جویا می‌شود. اگر شخصی از شما خوشش بیاید، از هیچ گونه سوء استفاده‌ای جسمی، عاطفی، روانی یا جنسی نخواهد کرد. مرد عاشق به دنبال حفاظت شماست و برای همین، سعی می‌کند دلیلی برای صدمه به شما نباشد. مراقبت از شما، شاخصه مرد عاشق است. بنابراین، او در هر زمینه‌ای، خود و دیگران، سعی دارد که همیشه شما را حفاظت کند. برای یک مرد عاشق، بدترین وضعیت، دیدن زن مورد علاقه‌اش  به شکل ناراحت و آسیب‌دیده است.

3 پاسخ

  1. اگه موقع سکس آروم باشه چی؟ نشانه اینه که نگاهش هوس نیست و عشقه من فکر میکنم اینو حس کردم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات مشاوره روانشناسی

آخرین مقالات مشاوره روانشناسی

مشورت نیاز داری کلیک کن!