پسرا وقتی عاشق میشن به چی فکر میکنن

پسرا وقتی عاشق میشن به چی فکر میکنن

بسیاری از دخترها می‌خواهند بدانند که پسرا وقتی عاشق میشن به چی فکر میکنن تا بتوانند از میزان علاقه آن‌ها نسبت به خود اطمینان حاصل کنند. بهتر است بدانید که ذهن خواهنی به صورت دقیق ممکن نیست اما شواهد و امارهای زیادی نشان می‌دهد که ذهن مردان عاشق با ترشح هورمونهایی دچار نوسان می‌شود. علایم علاقه‌مندی مردان و پسران به‌طور تقریبی قابل تشخیص است. گرچه تعریف عشق برای هر فردی متفاوت است، اما الگوهای خاصی وجود دارد که می‌تواند نشان دهد که یک مرد به شما علاقه‌مند است و به شما فکر می‌کند. ما در این مقاله قصد داریم تا به صورت دقیقی شماها را با این الگوها آشنا کنیم؛ پس تا انتها با ما همراه باشید.

تفکر پسرهای عاشق

برای اینکه با نحوه تفکر مردان عاشق آشنا شوید به نشانه‌های زیر توجه کنید.

حمایت از شما و نشان دادن قدرت

یک پسر عاشق وقتی بسیار به شما علاقه‌مند باشد به این موضوع فکر می‌کند که از دید شما فردی قدرتمند به نظر بیاید. مردان دارای غریزه قدرت هستند و همین موضوع سبب می‌شود تا در شرایط مختلف به فکر محافظت از شما باشند. مردی که عاشق شما است دوست دارد از شما حمایت و محافظت کند زیرا یکی از نشانه‌های علاقه‌مندی مردان و کسب تایید و قدرت از زن، تلاش برای حمایت و محافظت از شما است. به عنوان مثال، در مواقع استرس‌زا مانند عبور از جاده‌های شلوغ، او به طوری رفتار می‌کند که محافظت از شما برایش اولویت دارد. یا در شرایط دشوار، سعی می‌کند شما را همراهی کند و به شما میگوید که می‌توانید به او تکیه کنید.

در رابطه با سوال پسرا وقتی عاشق میشن به چی فکر میکنن می‌توانیم به یک مفهوم روانشناختی به نام “غریزه قهرمان” اشاره کنیم زیرا مردان به شدت از شخصی که دوستشان دارند محافظت می‌کنند. این غریزه سبب می‌شود تا آنها تمام توجه خود را به شما معطوف می‌کنند. یکی از نشانه‌های مشخص عشق مردان، عدم توجه به زنان دیگر اطراف آنهاست. اگر در مکانی باشید که صدها زن زیبا حضور داشته باشند، او فقط به شما اهمیت می‌دهد و تمام تمرکز او بر روی شماست و به نحوی که به شما توجه داشته باشد. در ذهن یک پسر عاشق، فقط یک نفر وجود دارد و در این راستا آنان تمام تلاش خود را برای ایجاد حس امنیت و ارامش در شما خواهند کرد.

فکر آینده و تشکیل خانواده

وقتی یک پسر از یک دختر در مورد آینده سوال می‌کند، مثلاً اینکه آیا قصد مهاجرت یا بچه دار شدن و … را دارید یا نه؟ این نشان می‌دهد که او می‌خواهد از برنامه‌هایی که در ذهن شما است مطلع شود. این سوالات نشان از سطحی از صمیمیت دارند، یعنی پسر جدی است و می‌خواهد برنامه‌هایش را طوری بچیند که با شما سازگار باشد. پسری که به شما علاقه مند است به تشکیل دادن خانواده در کنار شما بسیار فکر می‌کند و پس از مدتی این موضوع را مطرح می‌کند که تصمیمی جدی برای آینده با شما دارد. معمولا پسرها با توجه به شرایط اقتصادی موجودی از ازدواج کردن فرار می‌کنند پس اگر پسری واقعا عاشق شما است و فکر ازدواج در ذهن دارد، تمام تلاش خود را برای ساختن یک زندگی با تمام سختی‌ها در کنا شما دارد.

فکر می‌کند تا خود و افکارش را به شما معرفی کند

اگر می‌خوای بدونی که پسرا وقتی عاشق میشن به چی فکر میکنن این مقاله برای تو نوشته شده! یک مرد برای شما کارهای کوچک و فداکارانه انجام دهد، مثلاً از شما بخواهد که رستورانی که می‌خواهید شام بخورید را انتخاب کنید یا وقتی که هوس یک خوراکی خاصی می‌کنید، آن را برای شما فراهم کند، یعنی عاشق شده است. مردی که عاشق شما است در ذهن خود ترسی از نشان دادن خود واقعی به شما ندارد. به همین منظور چنین پسری از آسیب پذیر بودن در مقابل شما نمی‌ترسد. همیشه به پسران یاد داده شده است که کمتر احساساتی باشند تا میزان آسیب پذیری شان پایین باشد. بنابراین، اگر پسری جنبه‌ی آسیب پذیری خود را نشان دهد، یعنی وابستگی و پیوند عمیقی با شما دارد. این موضوع نشان می‌دهد که او از اینکه خود واقعی خود را به شما نشان دهد نمی‌ترسد. یکی از نشانه‌های عاشق شدن یک پسر این است که خود واقعی خود را به شما نشان می‌دهد، چون با شما احساس راحتی می‌کند. در ذهن یک پسر عاشق، صداقت و روراستی بسیار دارای اهمیت است و برای نشان دادن چنین چیزی تمام تلاش خود را خواهد کرد.

این مطلب هم می تواند برای شما مفید باشد: اگه پسری دختری رو دوست داشته باشه چیکار میکنه؟

به این فکر می‌کند تا اعتماد شما را جلب کند.

وقتی یک مرد به شما درباره عمیق‌ترین ترس‌ها و بزرگترین آرزوهای خود بگوید و درباره ان‌ها با شما خیالپردازی کند این نشان می‌دهد که می‌خواهد به شما اعتماد ‌کند، علاوه بر این نشان‌دهنده‌ی این است که چقدر به شما اعتماد دارد. اگر متوجه شدید که یک پسر در مقابل خانواده، دوستان و آشنایانش با شما طور دیگری رفتار می‌کند، این نشان می دهد که چیزی از شما مخفی کرده است و باید به عشق او شک کرد. پسری که عاشق شما است به این فکر میکند که اعتماد شما را جلب کند و کاری نکند که شما به او شک کنید. او درباره هر رفتار خود که باعث ایجاد سوتفاهم شود به شما توضیح می‌دهد. رفتار و گفتار چنین مردانی کاملا یکی است به همین خاطر کاری نمیکنند که باعث ایجاد شک شوند.

به اراستگی خود بسیار اهمیت می‌دهد

وقتی یک مرد بیشتر از قبل به ظاهرش اهمیت می‌دهد و تلاش می‌کند تا جذاب‌تر بنظر برسد، یعنی می‌خواهد زن مورد علاقه‌اش را تحت تأثیر قرار دهد و از این جهت می‌تونی متوجه بشی که پسرا وقتی عاشق میشن به چی فکر میکنن. پسری که عاشق شما است همواره یکی از دغدغه‌های اصلیش رسیدگی به ظاهر است. از نظر او شما زیباترین دختر هستید و در نتیجه او نیز می‌خواهد تا در دید شما زیباترین پسر باشد. به همین دلیل او ممکن است از شما درباره وضعیت ظاهری خود بسیار سوال بپرسد و نظر شما را جویا شود. پرسیدن نظر به او کمک می‌کند تا با طرز فکر شما نیز آشنا شود. در نظر داشته باشید که مردی که عاشق شما باشد همواره احترام به نظرات و تصمیمات شما می‌گذارد. سعی نمی‌کند نظر شما را عوض کند یا به هر طریقی حرف خودش را به کرسی بنشاند.

به این فکر می‌کند که شما را با خانواده آشنا کند.

اگر میخوای بدونی پسرا وقتی عاشق میشن به چی فکر میکنن در نظر داشته باش که اگر یک پسر از شما درخواست می‌کند تا با خانواده و دوستانش ملاقات کنید، یعنی به شما علاقه‌مند شده و قصد دارد این رابطه را جدی بگیرد. البته اگر پسر واقعا عاشقتان باشد و تصمیم گرفته باشد شما را با خانواده‌اش آشنا نکند، این فقط به خاطر این است که می‌خواهد شما را به همه معرفی کند اما از طرفی برایش مهم است که نظر خانواده درباره‌ی شما تاثیری بر رابطه‌شان نگذارد. همانطور که پیشتر اشاره کردیم در ذهن پسر عاشق، این است که با شما تشکیل خانواده دهد به همین دلیل سعی می‌کند از همان ابتدا فکری بکند تا شرایطی مهیا شود تا بتواند شما را با خانواده خود آشنا کند و در صورتی که احساسات شما نیز متقابل باشد با خانواده شما نیز آشنا شود.

منطقی فکر می‌کند

یکی از افکار پسر عاشق این است که به خاطر شما ناخوشایندی‌ها را تحمل کند و به خاطر شما با افراد یا فعالیت‌هایی که ناراحتتان میکند دوری کند. او دوست دارد از کوچکترین چیزها در مورد شما خبردار شود. پسری که عاشق شماست می‌خواهد بداند کجا می‌روید، با چه کسی رفت و آمد می‌کنید و چه مردانی در زندگی شما بوده‌اند. او همه‌جوره شما را دوست دارد. با این حال پسری که عاشق شما است و قصد دارد تا رابطه سالمی با شما بنا نهد به این موضوع نیز فکر می‌کند که بین عشق و منطق مساوات ایجاد کند. در نظر داشته باشید که کفه ترازوی عاشقی باید میان منطق و احساسات مساوی باشد. به همین دلیل پسر عاشق با وجود داشتن احساسات زیاد برای بقا و حفظ رابطه تلاش می‌کند تا در جاهایی منطقی نیز فکر کند حتی اگر برایش بسیار سخت باشد.

به راحتی شما فکر می‌کند.

میخوای بدونی پسرا وقتی عاشق میشن به چی فکر میکنن؟ راحتی شما یکی از دغدغه‌های اصلی است. او شما را به انجام کاری که دوست ندارید مجبور نمی‌کند. پسران عاشق بیشتر دنبال رضایت و خوشحالی شما هستند. آنها درخواست‌هایی نمی‌کنند که باعث ناراحتی شما شود. برایشان عشق و صمیمیت شما اولویت دارد.

از رفتارهای یک مرد عاشق می‌توان به اتفاقاتی که در درون او رخ می‌دهد پی برد. همه دخترها دوست دارند بدانند که وقتی یک مرد عاشق می‌شود چطور فکر می‌کند؟ ویژگی‌های زیر نشان می‌دهد که یک پسر شما را دوست دارد:

  • وقتی از آینده صحبت می‌کند، از واژه “ما” و ضمایر جمع استفاده می‌کند.
  • به معرفی شما با خانواده‌اش و دیدن خانواده شما بسیار مشتاق است و عجله دارد.
  • بدون دلیل به شما زنگ می‌زند و بیشتر وقتش را صرف شما می‌کند.
  • با شما، چیزهای جدیدی را که هیچوقت سراغشان نرفته را امتحان می‌کند.
  • خیلی به شما نگاه می‌کند و ارتباط چشمی برقرار می‌کند. حتی وقتی حواستان نیست.
  • مثل یک آینه، حرکات و رفتارهای شما را منعکس می‌کند. به عنوان مثال، وقتی شما می‌خندید، او هم می‌خندد.
  • علاقه‌مند است مدام برای شما کاری انجام دهد.
  • آرام و قرار ندارد. اگر با او بیرون بروید، متوجه می‌شوید که بی قرار است و مرتب بلند می‌شود و می‌نشیند.
  • به روابط شما با دیگران حسادت می‌کند.

موضوعات مرتبط : نشانه های جذب شدن مردان

تفکر پسران مغرور عاشق

 پسرا وقتی عاشق میشن به چی فکر میکنن؟ پسرانی که مغرور هم هستند، خیلی دوست ندارند رک و راست حرف از عشق و عاشقی بزنند و معمولاً همه چیز را در درون خودشان نگه می‌دارند. اما باز هم حرفها و رفتارهایشان راز درونشان را معلوم می‌کند. این افراد دوست دارند یک‌جوری اطراف شما باشند و با بهانه‌های مختلف سعی می‌کنند شما را ببینند. کارهایی که یک دختر را خوشحال می‌کند، انجام می‌دهند. بین حرفهایشان نامحسوس نظر شما را هم می‌پرسند. در مورد ازدواج، مهریه و … یک‌جورهایی سعی می‌کنند که بحث‌های این مدلی راه بیندازند تا بفهمند در درون شما چه می‌گذرد. در ذهن پسران عاشق، موضوعات زیادی وجود دارد و همواره یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های انان این است که شما چگونه رفتارهای انان را برداشت می‌کنید. با این حال غرور و یا درونگرایی گاهی باعث خواهد شد تا نتوانند به راحتی ابراز علاقه بکنند.

هرکسی عشق را از دریچه نگاه خودش می‌تواند برداشت کند، اما دختران و پسران وقتی فردی را دوست دارند، الگوهای خاصی را نشان می‌دهند. مثلاً نشانه‌هایی که یک پسر دختری را دوست دارد، این است که خیلی به او احترام می‌گذارد و برای حرفهایش ارزش قائل می‌شود. این پسرها دوست دارند که برای انجام کارهایتان شما را همراهی کنند و دلشان می‌خواهد در مورد هرچیزی مربوط به شما دخالت کنند. اگر از پسرهای دیگر حرف بزنید، ناراحت می‌شوند.

اما مهمترین چیزی که باید به آن اشاره کنیم این است: پسری که دختری را دوست دارد، دست دست نمی‌کند و سعی نمی‌کند ایما و اشاره به شما نشان دهد که عاشقتان است. او بسیار راحت، شفاف و صادق با شما صحبت می‌کند و علاقه‌اش را ابراز می‌کند. پس تا زمانیکه خودشان حرفی نزده اند، برای خودتان خیالبافی نکنید.

یک نکته

در رابطه با موضوع پسرا وقتی عاشق میشن به چی فکر میکنن  بهتر است بدانید که وقتی با کسی آشنا می‌شویم و تصمیم می‌گیریم با او نامزد و در نهایت ازدواج کنیم، شاید گاهی شك و تردید سراغ‌مان بیاید و از خودمان بپرسیم آیا این پسر واقعا به ما علاقه دارد؟ چگونه می‌توانیم از عشق و احساس او مطمئن باشیم؟

شاید فهمیدن این موضوع به مرور زمان امكان‌پذیر باشد، اما اگر می‌خواهید در همان مراحل اولیه به این موضوع پی ببرید، لازم است زبان بدن آن شخص را بلد باشید. این روش به صورت قطعی نمی‌تواند به تمام سوالات ما پاسخ دهد، اما با کمک آن می‌توانیم تا حدودی این موضوع را تشخیص دهیم. در این مقاله، پویا ودایع، سخنران و مدرس زبان بدن، به شما می‌گوید چطور می‌توانید یك خواستگار عاشق را تشخیص دهید.

اگر زمانی كه با خواستگار یا پسری به گردش می‌روید، در اغلب اوقات چشمان او به شما دوخته شده است، نشانه این است كه او عاشق شماست و اطلاعات درونی و شخصیت پنهان شما را واكاوی می‌كند. اما اگر زمانی كه با یكدیگر هستید چشمان او به اطراف می‌چرخد، این حالت می‌تواند نشان‌دهنده این باشد كه او در انتخاب خود مردد است. البته هر نگاه به اطراف نشانه این مردد بودن و شكاك بودن نیست. افرادی كه در انتخاب مردد هستند سعی می‌كنند به دفعات مختلف از نگاه مستقیم پرهیز كنند.

مردها مغزی تصویری و كاملا مبتنی بر تصاویر دارند. زمانی كه یك مرد دختری که دوست دارد را می‌بیند، دوست دارد دوباره به او نگاه كند. مردمك چشم افراد عاشق بزرگ‌تر می‌شود و فرد دارای چشم‌های شفاف‌تر و درشت‌تری می‌شود، كه حس خیس بودن یا اشك‌آلود بودن به او دست می‌دهد.

تحقیقیات نوروسایکولوژی درباره ذهن مردان عاشق

تحقیقات نوروسایکولوژی درباره وقتی پسرا وقتی عاشق میشن به چی فکر میکنن، نشان می دهد که مغز مردان و زنان اختلافات زیادی دارند. یکی از مهمترین این اختلافات این است که مردها به طرز عملی فکر می‌کنند، یعنی ترجیح می‌دهند اعمال خود را به نمایش بگذارند تا اینکه زیاد صحبت کنند. اما چرا مغز مردها اینگونه عمل می‌کند؟ برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تفاوت‌های مردان و زنان کلیک کنید.

تجربه نسل‌های گذشته نشان می‌دهد که در گذشته، مردان مسئولیت‌های زیادی برای دفاع از خانواده خود داشتند. به عنوان مثال، هنگامی که یک زن و مرد عاشق در جنگل قدم می‌زدند و حیوانات درنده به سمت آن‌ها نزدیک می‌شدند، مردان هرگز با کلام عاشقانه به زن خود نمی‌گفتند که حیوان خطرناک است، بلکه بلافاصله اقدام به محافظت از خودشان و او می‌کردند و اگر این کارها را انجام نمی‌دادند، نسل بشر ادامه پیدا نمی‌کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مردان، سایر مقالات مارا را مورد مطالعه قرار دهید.

در لحظات هیجانی، مغز زنان فعال می‌شود، اما برعکس، مغز مردان کم‌فعال می‌شود. آنها دوست دارند تا در خلوت خود تنها باشند و به دنبال راهکارهایی هستند. بنابراین، به جای اینکه همیشه به این فکر کنید که باید با او حرف بزنید، اجازه دهید تا کمی تنها باشد. این تفاوت‌ها می‌تواند منجر به اختلافات زیادی بین زن و مرد شود. به عنوان مثال، زنان ممکن است در دوران نامزدی و هیجان زیاد، علاقه خود را به همسرشان نشان دهند در حالی که مردان ممکن است به او پیشنهاد رفتن به یک رستوران بدهند.

در انتهای مقاله پسرا وقتی عاشق میشن به چی فکر میکنن توجه شما را به ادامه مطلب جلب می‌کنیم. وقتی پسری واقعاً شما را دوست داشته باشد، احترامش به شما بیشتر و عمیق‌تر می‌شود و به افکار، احساسات و عقایدتان احترام می‌گذارد و در تصمیم گیری‌های مهم زندگی‌اش نظرتان را می‌خواهد. بنابراین بی‌احترامی در هیچ رابطه‌ای توجیه‌کردنی نیست و نشان از آن دارد که آن فرد علاقه‌ای به شریکش ندارد. هنگامی که کسی عاشقتان باشد، به شما اعتماد می‌کند و در روزهای بحرانی و سخت زندگی‌اش می‌توانید به او تکیه کنید، چرا که شما هم به او اعتماد دارید. در این نوع رابطه دیگر ترس از طرد شدن یا خیانتی وجود ندارد، چرا که افراد می‌دانند برای یکدیگر کافی هستند و نیازی ندارند که مدام همدیگر را چک کنند.

کلام آخر

عشق تنها یک کلمه نیست! برای واقعی شدن، نیازمند اقدام و تلاش است. آرمان عاشقانه‌ای که انسان واقعی دارد، خستگی را بهانه نمی‌کند و برای شریکش هر کاری می‌کند. وقتی مردی زنی را واقعاً دوست دارد، همراهش در روزهای خوب و بد است و از او حمایت می‌کند. حتی برنامه‌های خود را هم برای رضایت شریکش می‌ترکاند. برای اطلاعات بیشتر در مورد نشانه‌های عشق مردان، کلیک کنید.️

یک مرد وقتی عاشق یک زن می‌شود، دیگر هرگز منفعت انتزاعی را در نظر نمی‌گیرد و به مرد و زن “ما” تبدیل می‌شود. او زندگی را تنها بر اساس اهداف و تصورات خودش پیش نمی‌برد؛ بلکه علاقه‌مند است که آینده‌ای به وجود بیاورد که در آن عزیزش نیز حضور داشته باشد. همان‌طور که یک مرد عاشق به ساختن آینده‌ای با همسر مورد علاقه‌اش فکر می‌کند، به دنبال کاوش و جستجو در گذشته‌اش نیست و حتی اگر آن فرد اشتباهاتی در گذشته داشته باشد، برای او اهمیتی ندارد. او می‌داند که آن فرد دیگر همان شخص قبلی نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات مشاوره روانشناسی

آخرین مقالات مشاوره روانشناسی

مشورت نیاز داری کلیک کن!