چگونه بفهمم پسری عاشقم است

چگونه بفهمم پسری عاشقم است

عشق پر از رمز و راز است و گاهی ممکن است فردی عاشق شما باشد اما شما نتوانید تشخیص دهید. معمولا آقایان احساسات خود را بروز می‌دهند اما اگر می‌خواهید زودتر و قبل از اعتراف آن‌ها به عشق متوجه شوید بهتر است مقاله چگونه بفهمم پسری عاشقم است را تا انتها مورد مطالعه قرار دهید.

چگونه بفهمم پسری عاشقم شده؟

اگر یک پسر به شما علاقه نشان داد و شما هم احساس کردید که به او علاقه‌مند هستید، هوشیار باشید تا با ترفندهای خوب بتوانید متوجه شوید که واقعا چقدر از شما خوشش آمده است. فقط لازم است کمی زیرکی بکار ببرید تا بتوانید به درستی احساساتش را فهمید. یک پسری که به یک دختر علاقمند است، زیاد به او توجه می‌کند و او را زیر نظر می‌گیرد، مخصوصاً وقتی که در مهمانی یا در گروه دوستان هستند. اگر او بیشتر از حد معمول به شما توجه کند و چشمانش نشانه‌ای از علاقه و ارزش قائل برای شما باشد، این نشانه‌هایی از علاقه و دوستی بالاتری است و نشان از علاقه‌مندی عمیق تری به شما دارد.

موارد مهمی از نشانه‌های عاشقی

  • همچنین، چشمان همیشه نشانه دهنده احساسات هستند. اگر شخصی به شما علاقه نشان دهد یا حس کنید که شاید عاشق شما شده است و به شما نگاه کند و مردمک چشمانش بزرگتر شود، این نیز نشانه‌ای از علاقه و دوستی عمیق است و نشان می‌دهد که به شما اهمیت می‌دهد و احساساتش مشغول شماست.
  • اگر توانایی حفظ ارتباط چشمی با شما را داشته باشد، می‌توانید احساسات قلبی او را دریافت کنید.
  • معمولاً مردان وقتی می‌خواهند درباره مسائل درونی خودشان صحبت کنند، بسیار محافظه‌کار هستند و اغلب این مسائل را درون خود نگه می‌دارند. اما وقتی علاقه‌مند به یک دختر می‌شوند، این مسائل را که با دیگران به اشتراک نمی‌گذارند، به او می‌گویند.
  • اگر یک مرد یا پسر با شما درد و دل کرده و از آرزوها، مشکلات زندگی، حتی امیدها و ناامیدی‌هایش صحبت کند، این نشان می‌دهد که شما برایش مهم هستید و خواستار است که احوالات زندگی‌اش را با شما به اشتراک بگذارد.

درونگرایی مردان

چگونه بفهمم پسری عاشقم است؟ اگر مشاهده کردید که یک مرد به اندازه‌ای درون‌گراست که واقعیت خود را نشان نمی‌دهد، بهتر است که با دقت بیشتری به او نزدیک شوید و تلاش کنید تا بهتر او را بشناسید.

مرد عاشق زندگی را زیباتر می‌بیند و شما آن را حس می‌کنید.

هر زمان که کنار شماست یا به شما نگاه می‌کند، نمی‌تواند از لبخند و شادی خود باز دارد. همراهی شما برایش با آرامش، شادی و لذت همراه است. از پسرهایی که به شما می‌گویند فقط دوستی می‌خواهند و بس، و بیان می‌کنند که آینده‌ای با هم ندارید، دوری بگیرید. اگرچه این افراد صادق هستند، اما واقع بین باشید و بپذیرید که آیا واقعاً چنین رابطه‌ای را می‌خواهید؟ ممکن است فکر کنید که این رابطه در آینده بهتر شود، اما آیا می‌خواهید با احتمالات زندگی‌تان بازی کنید و فرصت‌های مهم را از دست بدهید؟

بهتر است اگر فردی نمی‌خواهد در رابطه با شما متعهد شود و می‌خواهد فقط دوست معمولی باشید، او را به اجبار وارد رابطه نکنید. وقتی یک مرد، یک زن را دوست داشته باشد، تمام تلاشش بر این است که رفتارهایی را از خود نشان دهد که طرف مقابلش می‌پسندد. این افراد برای به دست آوردن دل دختر موردنظرشان، دست به هر کاری می‌زنند.

مهم‌ترین نکته این است که او تمام این اقدامات، حتی اگر انجام آن‌ها را دوست ندارد، به خاطر علاقه‌ای که به شما دارد انجام می‌دهد. پس قدرش را بدانید وقتی یه پسر به یه دختر علاقمند باشه، مهمه که کی از منزل خارج میشه و آیا به مقصد مورد نظر راحت رسیده یا نه. وقتی مثلا دختر مورد علاقه شان به خونه برمیگرده از رسیدنش اطلاع می‌ده تا نگرانی اش برطرف شه. چگونه بفهمم پسری عاشقم است؟ اگه از شما بپرسه ناهارتان را خوردید یا نه، برای اینکه سردتون نشه، کتش روی دوشتون می‌اندازه، حتی اگه کمی حالتون بد باشه، شمارو پیش دکتر می‌بره، یعنی خیلی نگرانتونه. این نشون میده واقعا شما رو دوست داره. این نگرانی‌ها بیشتر اوقات مشکلی ایجاد نمی‌کنند ولی گاهی برای طرف مقابل خسته‌کننده می‌شود.

وقتی کسی برای آینده با شما می‌خواهد سرمایه‌گذاری کند، هر کاری را انجام می‌دهد تا به شما نشان دهد که شما برایش چقدر مهم هستید. وقتی یک مرد به آینده‌اش فکر می‌کند، می‌خواهد شما را به دنیایش وارد کند و به شما چیزهایی را معرفی کند که دوست دارد مثل فیلم، موسیقی، کتاب و سرگرمی. اینها نشان دهنده این است که برایش ارزشمندید و نیازی به سرمایه‌گذاری مالی زیاد

وقتی مردها به زنی علاقه دارند…

اگر تنها شما هستید که سعی می‌کنید رابطه‌تان را زنده نگه دارید و کارهای ویژه‌ای انجام می‌دهید، احتمالاً نشانه‌ای است که او به جدیت به شما علاقه ندارد. 

  • وقت هایی خالی برای شما اختصاص می‌دهد

شخصی ممکن است درگیری‌هایی در زندگی داشته باشد، اما وقتی مردی به شما علاقه دارد، از فرصت‌های کوچکش برای وقت گذرانی با شما استفاده می‌کند. مثلاً وقت آخر هفته‌های استراحتش را به شما می‌دهد و با شما وقت می‌گذراند.

وقتی مردها به زنی علاقه دارند، دوست دارند تمام وقت خود را کنار او بگذرانند. هرگز به فکر نمی‌افتد که اگر این کار را بکند، شما ممکن است احساس گرفتاری کنید. او این کار را انجام می‌دهد چون این کار او را خوشحال می‌کند و او دوست دارد آن را انجام ده

چگونه بفهمم پسری عاشقم است؟ او دوست دارد به هر فرصتی شما را لمس کند. دوست دارد دست‌های شما را بگیرد و یا دستش را دور کمر شما بیاندازد. اگر همسرتان مدام بدنتان را لمس می‌کند، کاملاً بدون شک نشان می‌دهد که واقعاً دوستتان دارد. او این کار را می‌کند تا به شما احساس کنید و این برایش طبیعی است و روشی است برای نشان دادن مردانگی‌اش . بنابراین اگر هم شما به عنوان یک زن همین حس را دارید، باید با لمس کردن همسرتان به آن پاسخ دهید .

معرفی به خانواده

اگر یک پسر واقعاً شما را دوست داشته باشد، شما را به خانواده‌اش معرفی خواهد کرد. او هیچ ابایی ندارد که دیگران بدانند شما در یک رابطه هستید و احساس خرسندی و افتخار می‌کند. اما اگر می‌بینید که پسری سعی می‌کند شما را از دیگران پنهان کند و مواظب است که کسی از رابطه بویی نبرد، پس راه به جایی با این شخص نخواهید برد.

ما گفتن

او همواره درباره خودش و شما از “ما” استفاده می‌کند. یکی از بزرگ‌ترین نشانه‌های عشق مرد این است که وقتی در حال صحبت کردن درباره برنامه‌ها و کارهای آینده استفاده می‌کند و احتمالاً شما بخشی از تصورات او هستید بسیار زیاد است. اگر یه پسری دختری رو می‌خواد از منطقه امن خود خارج کنه و هر کاری بکنه تا دل تو رو بچینه، از طرفی دوستت داره و نیمه‌ی دیگه‌ی تو رو تغییر نمی‌ده. وقتی افراد وارد رابطه جدی می‌شن، خود واقعیشون رو بهت نشون می‌دن. این می‌تونه به شکل‌های مختلفی باشه، مثلاً علامت خوبیه که از رابطه جدی با تو خبر میدن و بهت اجازه میدن خودت رو ببینی.

به سمت شما تمایل دارد

  • چگونه بفهمم پسری عاشقم است؟ اگر پاهای طرف مقابل معمولا رو به شما قرار دارند و زمانیکه کنار یکدیگر نشسته‌اید بدن خود را به سمت شما برمی‌گرداند، احتمالا شما را دوست دارد. مخصوصا اگر در حین انجام کار به شما پشت نکند. این حالت نشان دهنده صمیمیت است.
  • یک پسر عاشق همیشه از شما درباره خودتان، گذشته‌تان و آرزوها و رویاهای آینده‌تان می‌پرسد. او گوش می‌دهد و به دقت داستان‌های شما را یاد می‌گیرد. او تنها کسی است که واقعاً شما را همان‌طور که هستید می‌پذیرد.

“چطور می‌تونیم بفهمیم که یک پسر از ما خوشش میاد؟

“چطور می‌تونیم بفهمیم که یک پسر از ما خوشش میاد؟ هر زن حداقل یک بار این سوال رو درباره یک پسر پرسیده. این‌طور می‌تونیم بفهمیم که آیا اون شما رو دوست داره یا نه.

اگر با پسران دیگه حرف بزنید، شروع می‌کنه به این که متوجه بشه چه خبره. اما مردی که به شما علاقه‌ای نداره، وقتی با پسران دیگه حرف می‌زنید، بی‌اهمیته. این مرد می‌تواند جای شما باشد و تمام داستان‌های شما را تعریف کند. او خوب می‌داند از چه چیزی خوشتان می‌آید و از چه چیزی ناراحت می‌شوید. پسری که عاشق شماست به خوبی شما را می‌شناسد. مثل این است که او درون سر شماست و می‌داند که به چه چیزی فکر می‌کنید.

چگونه بفهمم پسری عاشقم است؟ هر روز صبح  او به شما پیام می‌دهد و در شبکه‌های اجتماعی با شما ارتباط برقرار می‌کند. از نشانه‌های دوست داشتن او این است که نمی‌تواند روزش را بدون گفتگو با شما شروع کند. شما اولین فردی هستید که او در شروع روزش با او صحبت می‌کند. برای او، شما بخشی از زندگی او خواهید شد و خودتان به مرور این را احساس خواهید کرد. او نه تنها دائماً به شما پیام می‌فرستد، بلکه در شبکه‌های اجتماعی نیز به شما توجه بیشتری می‌کند. او پست‌های شما را دوست دارد، اغلب روی آن‌ها نظر می‌دهد، و حتی ممکن است وقتی یکدیگر را در زندگی واقعی می‌بینید، چیزهایی در مورد پروفایل‌های اجتماعی شما بگوید. این در واقع نشانه بزرگی است که او عاشق شماست.

همراه روزهای بد شما است

اگر روز بدی داشته باشد، به شما موضوع را میگوید. وقتی شما در اطراف او هستید، حال وی بهتر و عالی است. همیشه به دنبال نصیحت ها و پندهای شماست و به شما اعتماد می‌کند. او فقط در مورد دختران دیگر با شما صحبت نمی‌کند!  اگر او شما را دوست دارد و در مورد دختران دیگر صحبت می‌کند، تنها توضیح این است که او سعی دارد حسادت شما را تحریک کند. اما صادقانه بگوییم، این یک حرکت بسیار نابالغ است، بنابراین اگر اینطور است، ممکن است او مرد مناسبی برای شما نباشد. از زمانی که با شما آشنا شد، او به شدت زندگی خود را تغییر داده است.

چگونه بفهمم پسری عاشقم است؟ به نظر می‌رسد که او به یک فرد جدیدی تبدیل شده است و احتمالاً می‌خواهد نسخه بهتری از خودش را به نمایش بگذارد تا شما او را بهتر بفهمید و بدانید که او شایستگی شما را دارد. نشانه‌های نوازش موهای شخص نشان می‌دهد که او اطراف شما عصبی است. اگر موهای کوتاه دارد، ممکن است پشت سرش را نوازش کند یا بالای موهایش را صاف کند. اگر موهای بلندی دارد، ممکن است انتهای آن را نوازش کند یا دور انگشتانش بچرخاند. این نشانه این است که واقعاً برایش مهم است که شما در موردش چه فکر می‌کنید و ناخودآگاه خودش را مرتب می‌کند تا برای شما خوب به نظر برسد. 

تقلید از زبان بدن

تقلید از زبان بدن یک نشانه ناخودآگاه است که نشان می‌دهد کسی شما را دوست دارد. وقتی شما به عقب خم می‌شوید، او نیز به عقب هم میشود. اگر دست هایتان را روی هم بگذارید، او هم دست هایش را روی هم می‌گذارد. او این کار را عمداً انجام نمی‌دهد؛ انسان‌ها به‌طور خودکار زبان بدن کسی را منعکس می‌کنند که دوستش دارند یا می‌خواهند شبیه او باشند. وقتی بار دیگر او را ببینید، این را با قرار دادن دست ها در جیب یا روی هم گذاشتن پاهایتان امتحان کنید. اگر او همین کار را بلافاصله بعد از آن انجام دهد، احتمال زیادی وجود دارد که به شما مخفیانه علاقه دارد. او ممکن است تمام توجه خود را به شما معطوف کند، زیرا به حرف های شما اهمیت می‌دهد.

کلام آخر در باب چگونه بفهمم پسری عاشقم است؟  آیا تا به حال شده است که با افراد یا فردی در حال صحبت باشید و آن‌ها نسبت به حرف‌های شما بی‌تفاوت باشند؟ فردی که عاشق شما است به دقت به حرف‌هایتان گوش می‌دهد. او احتمالاً بعد از شما سؤالات بیشتری می‌پرسد تا بیشتر حرف بزنید و همه چیزهایی را که می‌گویید چند روز بعد به خاطر می‌آورد، حتی جزئیات کوچک و پیش پا افتاده. مردانی که خجالتی هستند، معمولاً در اطراف افرادی که دوستشان دارند مضطرب می‌شوند. اگر او کمی عصبی است، ممکن است او را در حال بی قراری ببینید یا طوری رفتار کند که انگار نمی‌تواند در کنار شما بایستد. این به این دلیل است که او از دیدن شما هیجان زده است، همچنین از به هم ریختن اوضاع می‌ترسد. یک مرد خجالتی می‌تواند کمی چالش برانگیز باشد، اما می‌توانید با انجام اولین حرکت احساسی، او را وادار به باز کردن صحبت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات مشاوره روانشناسی

آخرین مقالات مشاوره روانشناسی

مشورت نیاز داری کلیک کن!