حالات زن بعد از خیانت + تشخیص خیانت زن از روی چهره

حالات زن بعد از خیانت + تشخیص خیانت زن از روی چهره

تاریخ آخرین بروز رسانی اطلاعات حالات زن بعد از خیانت : مرداد 1403

اگر فرصت خواندن متن را ندارید ، حتما به فایل صوتی زیر گوش دهید:

خیانت یکی از موضوعاتی است که می‌تواند اساس و بنیان خانواده‌ها را از بین ببرد. با توجه به اهمیت که این موضوع دارد ما در این مقاله قصد داریم تا درباره موضوع حالات زن بعد از خیانت و تشخیص خیانت زن از روی چهره به شما اطلاعاتی مفید ارائه دهیم؛ پس این مقاله را تا انتها مطالعه کنید. مرکز تخصصی مشاوره پیش از طلاق، مشاور کده.

از مهمترین حالات زن بعد از خیانت

در ادامه به مهمترین حالات زن بعد از خیانت اشاره می‌کنیم:

نداشتن میل جنسی و یا رابطه با همسر

شما در حال مطالعه مقاله حالات زن بعد از خیانت و تشخیص خیانت زن از روی چهره هستید. بیشتر کسانی که خیانت می‌کنند چه زن و چه مرد بعد از خیانت کردن دیگر میل جنسی نسبت به همسر خود ندارند. این موضوع در زنان بیشتر است زیرا زنان به لحاظ غریزی تا حد بیشتری نسبت به مردان احساسی هستند. با این حال گاهی نیز ممکن است که زنان به دلیل نداشتن رابطه عاطفی یا همان طلاق عاطفی، سرد مزاجی و دلایل دیگر از داشتن رابطه با همسر خود امتناع کنند.

به همین دلیل است که بهتر است نداشتن رابطه جنسی را در ابتدا در کنار سایر عوامل مورد بررسی قرار دهید. در صورتی که همه چیز در رابطه شما زیبا و خوب است و به طور ناگهانی همسر شما در کیفیت و میزان رابطه جنسی تغییراتی ایجاد کرد بهتر است احتمال خیانت را درگوشه ذهن خود داشته باشید و برای شفاف سازی با همسر خود درباره چرایی این موضوع گفتگو کنید.

این مطلب هم می تواند برای شما مفید باشد: زندگی بعد از خیانت چطور است؟

دیر آمدن به منزل از سرکار

شاغل بودن زنان امری بسیار خوب است و به استقلال آن‌ها کمک فراوانی می‌کند. اما موضوعی که احتمال دارد و یکی از حالات زن بعد از خیانت است این می‌باشد که ممکن است زنی به دلیل خیانت کردن دیر از سرکار بازگردد. رابطه با همکار در محل کار در بعضی از زنان و مردانی که خیانت می‌کنند دیده شده است. به همین خاطر اگر همسر شما نیز دائما به بهانه‌های مختلف از آمدن به خانه خودداری می‌کند بهتر است که مراقب باشید.

جذاب‌ تر کردن خود

یکی از مواردی که باید در موضوع حالات زن بعد از خیانت و تشخیص خیانت زن از روی چهره اشاره کنیم مربوط به افزایش جذابیت می‌شود. آراستگی و زیبایی لازمه هر زن و مردی است و همسر شما دوست دارد تا شما را همیشه آراسته ببیند. با این حال زنی که در حال خیانت کردن است ناگهانی به طرز عجیب و افراطی به ظاهر خود می‌رسد.

کارهایی را که تا دیروز انجام نمیداد به طور ناگهانی انجام می‌دهد و در این میان درباره تغییر خود با همسرش صحبت نمی‌کند و یا از ذوق همسر خود نیز خوشحال نمی‌شود. هرچند که این موضوع دلیل موجهی برای بیان حالات زنان بعد از خیانت نیست با این حال جزو یکی از نشانه‌های خیانت زنان به شمار می‌آید.

خانه و زندگی را فراموش می‌کند

یکی دیگر از حالات زن بعد از خیانت این است که این افراد بیشتر تمرکز خود را معطوف به معشوقه خود می‌کنند. یکی از نشانه‌های این مورد این است که زنان خیانتکار خانه و زندگی خود را به اصطلاح فراموش می‌کنند. دیگر به امورات مربوط به همسر خود رسیدگی نمی‌کنند، حواسپرت می‌شوند، ممکن است به امورات مهم دیگری مانند تربیت فرزندان توجه نکرده و دائما بیرون از خانه باشند.

این زنان وقت خود را برای خود و معشوقه خود صرف می‌کنند و به همین دلیل ممکن است شما احساس خلا عاطفی بیشتری کرده و یا اینکه خود را درخانه تنها احساس می‌کنید.

ایجاد دعواهای مکرر

یکی دیگر از حالات زن بعد از خیانت و تشخیص خیانت زن از روی چهره بعد از خیانت کردن این است که این زنان دائما بهانه می‌گیرند. عیب جویی‌های مداوم، گیر دادن‌های بی دلیل و وجود عصبانیت زیاد از نشانه‌های خیانت زنان است. بعضی از زنانی که در حال خیانت کردن هستند رفتار خود را تا حد زیادی با همسرشان تغییر می‌دهند. زنی که تا دیروز با همسر خود بسیار مهربان بوده و دارای رابطه جنسی موفقی بوده‌اند تا گهان رفتار خود را تغییر می‌دهد.

ایجاد دعواهای مکرر سبب می‌شود تا فرد مقابل نیز نسبت به همسر خود سرد شده و رابطه به سمت طلاق عاطفی پیش برود. هنگامی که رابطه‌ای به سمت طلاق عاطفی می‌رود زوجین نسبت به یکدیگر سرد شده و به مرور زمان از یکدیگر دور می‌شوند.

به همین سبب اگر در زندگی زناشویی خود احساس کردید که همسرتان بی دلیل و به بهانه‌های مختلف سعی می‌کند تا دعوا به راه بیندازد بهتر است احتمال خیانت را در ذهن خود روشن کرده و در این باره با یک روانشناس مشورت نمایید.

وجود نشانه‌هایی از بیماری مقاربتی

یکی دیگر از نشانه‌هایی که با استناد کردن به آن‌ها می‌توانید متوجه خیانت در همسر خود شوید این است که در هنگام رابطه جنسی متوجه وجود نشانه‌هایی از وجود بیماری‌های مقاربتی می‌شوید. وجود زگیل تناسلی و یا عفونت‌های شدید می‌تواند نشانه این باشد که همسر شما با فرد دیگری رابطه جنسی داشته است. به همین خاطر سعی کنید از داشتن رابطه جنسی اجتناب و با همسرتان در این رابطه به صورت واضح صحبت کنید.

گذراندن زمان زیاد در فضای مجازی

گذراندن زمان زیاد در فضای مجازی

با ادامه مقاله حالات زن بعد از خیانت و تشخیص خیانت زن از روی چهره با شماییم. یکی دیگر از نشانه‌های خیانت زنان این است که همسر شما مدت زمان زیادی را در فضای مجازی صرف خواهد کرد. این مورد یکی از مشخصه‌های اصلی خیانت کردن در زنان می‌باشد.

خندیدن‌های مداوم، پنهانی صحبت کردن با تلفن و یا عوض کردن رمزهای گوشی از نشانه‌های خیانت است. هرچند که هر کدام از زوجین دارای حریم خصوصی شخصی هستند اما هنگامی که بعضی از رفتارها به یکباره عوض می‎‌شود می‌توانید این احتمال را دهید که همستان در حال خیانت کردن است.

بعضی از زنانی که در حال خیانت کردن هستند جز رسیدگی به خود و بودن در فضای مجازی کار دیگری انجام نمی‌دهند و هنگامی که شما می‌خواهید با آن‌ها وقت بگذرانید، وی از انجام این کار طفره می‌رود. در واقع زنان خیانتکار برای انجام هر کاری وقت دارند جز در ارتباط بودن با شما.

وجود رفتارهای مشکوک

رفتارهایی که سبب ایجاد شک در شما شوند بسیار مخرب هستند. رفتارهایی مانند انجام کارها به صورت مخفیانه، دیر به خانه آمدن های مداوم، دروغ گفتن‎ها، نداشتن ارتباط جنسی و چشمی از رفتارهایی هستند که سبب ایجاد شک در فرد مقابل می‌شوند و می‌تواند خبر از خیانت کردن به شما بدهد.

این مطلب هم می تواند برای شما مفید باشد: نشانه‌های بی توجهی مرد به زن

به یاد داشته باشید که شک بسیار سمی است به همین خاطر برای جلوگیری از آزار و اذیت روحی خود بهتر است به صورت مستقیم با همسرتان صحبت کنید و هر آنچه احساس می‌کنید را به وی بگویید.

تغییر رفتارهای عجیب

حالات زن بعد از خیانت و تشخیص خیانت زن از روی چهره موضوعی بسیار پیچیده است و دارای ابعاد زیادی است. افراط و تفریط به هیچ عنوان خوب نیست. بعضی از خانم‌ها برای اینکه طوری نشان دهند که خیانت نمی‌کنند و برای فریب دادن همسر از مکانیزم معکوس استفاده می‌کنند. به این شکل که با همسر خود بسیار صمیمی می‌شوند به نوعی که بسیار متعجب خواهید شد. این نزدیکی‌ها می‌تواند به این دلیل باشد که همسر شما به شدت ترسیده است و می‌خواهد تا شما متوجه خیانت وی نشوید.

هزینه‌های زیاد

یکی از نشانه‌هایی که بیشتر در مردان دیده می‌شود با این حال در زنان خیانتکار نیز وجود دارد مربوط به خیانت مالی است. زنانی که در حال خیانت کردن به همسر خود هستند بخشی از پول و ماهیانه‌ای که همسرشان به آن‌ها می‌دهد را به نوعی از همسر و فرزندان خود دریغ کرده و آن را صرف وقت گذرانی با معشوقه خود می‌کنند. هنگامی که شما در زندگی زناشویی خود متوجه این کمبودهای ناگهانی مالی شدید می‌توانید به همسر خود در این باره بگویید و از او توضیح بخواهید.

وجود اضطراب دائمی

یکی دیگر از نشانه‌های خیانت در زنان وجود اضطراب دائمی است. نشانه‌های اضطراب ممکن است شامل احساسات ناراحتی، نگرانی، ترس، استرس و ناراحتی شدید باشد. برخی از نشانه‌های فیزیکی اضطراب شامل تپش قلب سریع، تنگی نفس، عرق کردن، لرزش، درد شکم، سرگیجه و احساس خستگی می‌باشد.

همچنین، افکار و احساسات منفی مانند نگرانی مداوم، ترس از وقوع خطر، ترس از انتقاد و ناراحتی از ارتباط با دیگران نیز می‌تواند نشانه‌های اضطراب باشد. زنانی که در حال خیانت کردن هستند دائما استرس دارند و به شدت می‌ترسند و نسبت به ساده‌ترین موضوعات واکنش‌های هیجانی زیادی می‌دهند.

فراموشکار بودن

در اوایل ازدواج همسر شما بسیار دقیق بود و همه تاریخ‌های مهم زندگی را به یاد داشت اما زنی که در حال خیانت کردن است دیگر به رویدادهای مهم زندگی مشترک خود با شما اهمیتی نمی‌دهد. این مورد یکی از واضح‌ترین نشانه‌های خیانت در زنان است.

پیش کشیدن بحث طلاق

یکی دیگر از حالات زن بعد از خیانت این است که با دعواها و بحث‌هایی که دائما به راه می‌اندازند سعی می‌کنند تا بحث طلاق و جدایی را پیش بکشند. شاید شما در دفعات اول و زمانی که موضوع خیانت در میان نبود این جملات را می‌شنیدید گمان می‌کردید که همسرتان به دلیل عصبانیت این جملات را گفته است اما زمانی که موضوع خیانت به وسط کشیده شود همسر شما دائما می‌گوید که قصد طلاق گرفتن از شما را دارد.

بعضی از زنان نیز ممکن است به دلیل احساس گناه و فشاری که حس وجدان در آن‌ها ایجاد می‌کند قصد ادامه زندگی با شما را نداشته باشند. به همین خاطر اگر مکررا جملات درخواست طلاق را از همسر خود شنیدید با اقدامی درست از یک متخصص کمک بگیرید.

صحبت درباره امور مالی

زنی که قصد خیانت کردن دارد و این کار را نیز انجام می‌دهد همانطور که در ادامه خواهیم گفت به یکی از دلایلی مانند عدم تامین مالی از سوی همسرش این کار را می‌کند. هرچند خیانت کردن به هیچ عنوان دارای توجیه نیست اما اگر همسر شما مکررا می‌گوید که شما قادر به تامین نیازهای او نیستید بهتر است که به این موضوع فکر کنید که همسرتان ممکن است به شما خیانت کند.

توجه کنید که این موضوع شامل همه زنان و همه زندگی‌هایی که به نوعی با کسری مالی مواجه هستند نمی‌شود اما با این حال وقتی فرد سومی نیازهای مالی همسر شما را تامین کند می‌توانید به این موضوع فکر کنید که موضوع خیانت در وسط است.

گفتن اینکه از زندگی با شما خسته شده است

جملاتی که دارای بار منفی هستند اگر به صورت دائم از سوی همسر شما بیان شوند می‌توانند یکی از حالات زن بعد از خیانت باشد. گفتن جملاتی مانند اینکه از زندگی با تو خسته شدم، تو به هیچ کدوم از حرفای من توجه نمی‌کنی، تو ادم دروغگویی هستی، تو هیچ پیشرفتی نکردی و من نیاز به مرد ضعیف ندارم و ….. از جملاتی هستند که عزت نفس شما را در هم خواهند شکست. با این حال وقتی این جملات از سوی همسر شما بیان شوند بهتر است که زنگ هشدار خیانت را به صدا دراورید.

عیب‌جویی

از دیگر نشانه‌های خیانت زنان می‌توان به عیب جویی و تحقیر کردن اشاره کرد. وقتی فرد سومی وارد رابطه می‌شود همسر شما ناخوداگاه شروع به مقایسه کردن می‌کند به همین دلیل ممکن است شما را به صورت کلی با دیگران مردان جمع ببندد و ایرادگیری‌های مداوم نسبت به شما داشته باشد.

علت خیانت در زنان چیست؟

علت خیانت در زنان چیست؟

حالات زن بعد از خیانت و تشخیص خیانت زن از روی چهره ابعاد وسیعی دارد به همین خاطر با توجه به موارد گفته شده لازم است تا اشاره‌ای کوتاه به برخی از مهمترین دلایل خیانت داشته باشیم. در ادامه رایج‌ترین و مهمترین دلایل خیانت را برایتان بازگو می‌کنیم:

  • کمبود عاطفه و یا دائما مقایسه شدن با فرد دیگری

  • عدم داشتن اعتماد به نفس در فرد و یا تحقیر شدن‌های مداوم

  • افسردگی و نداشتن شور و اشتیاق نسبت به زندگی

  • عدم وجود رابطه عاطفی قوی و بی اعتنایی همسر

  • وجود اختلالات شخصیتی و بیماری‌های روحی در فرد

  • خشونت و پرخاشگری شدید فیزیکی و یا کلامی در رابطه

  • وجود اعتیاد در همسر

  • عدم تامین مالی از طرف همسر و بی‌توجهی او

  • نداشتن رابطه با کیفیت جنسی و عدم ارضای یکی از زوجین در روابط

تشخیص خیانت زن از روی چهره

تشخیص خیانت زن از روی چهره

ریشه خیانت کردن ممکن است به عوامل مختلفی برگردد، اما معمولاً به دلایلی مانند عدم رضایت از رابطه، عدم ارتباط و ارتباط ناکافی، عدم احترام به همدیگر، عدم توجه به نیازهای همدیگر، عدم توانایی در حل مشکلات و تعارضات، عدم وفاداری و عدم تعهد به رابطه، وجود فرصت و شرایطی که فرد را به خیانت ترغیب می‌کند، و … باشد.

البته هر رابطه و شخصیتی متفاوت است و دلایل خیانت ممکن است برای هر فرد و رابطه متفاوت باشد. با این حال بعضی از افراد می‌خواهند بدانند که آیا تشخیص خیانت از روی چهره ممکن است؟

برای پاسخ به این سوال باید بگوییم که خیر، امکان تشخیص از روی چهره وجود ندارد. با این حال فردی که در حال خیانت کردن است رفتارهای مشکوکی دارد و از برقراری ارتباط چشمی می‌ترسد. احساس گناه باعث می‌شود که رفتارهای خود را به یکباره تغییر دهد و دائما دارای ترس و اضطراب شدید است.

به صورت قطعی نمی‌توان از روی چهره متوجه موضوعی شد اما زبان بدن تا حدی می‌تواند به ما اطلاعاتی درباره استرس و یا نگرانی فرد دهد. جسم و روان به صورت دو طرفه‌ای با یکدیگر در ارتباط هستند و به همین خاطر هر آنچه در درون شما باشد به بیرون بروز پیدا می‌کند.

با این حال بهتر است با وجود دیدن چند علائم از حالات زن بعد از خیانت فورا اقدام به برچسب زنی نکنید و سعی داشته باشید تا با مشورت کردن با فردی متخصص درباره احساسات و علائم موجود مطلع شوید. گاهی برچسب زنی شما و یا وجود شکاکیت بیمار گونه در درون خودتان سبب ایجاد نگرشی درباره خیانت می‌شود به همین دلیل توصیه ما مراجعه کردن به متخصصان است.

زبان بدن فرد خیانتکار

زبان بدن فرد می‌تواند نشانه‌های مختلفی را نشان دهد، اما هیچکدام از این نشانه‌ها به تنهایی نمی‌توانند به معنای خیانت باشند. برای مثال، فردی که دروغ می‌گوید ممکن است نگاهش را از شما بردارد، به سمت پایین نگاه کند، از دستانش استفاده کند و یا از حرکات بدنی غیرطبیعی استفاده کند.

اما این نشانه‌ها تنها به تنهایی قابل اعتماد نیستند و برای تشخیص خیانت باید با دقت و با توجه به شرایط و موقعیت‌های مختلف، به تمامی عوامل موثر در این موضوع توجه کرد. بهتر است در این باره حتما با یک متخصص مشورت کنید و از او کمک بخواهید تا به اشتباه زندگی خود را نابود نکنید.

آیا زنان بعد از خیانت پشیمان می شوند؟

آیا زنان بعد از خیانت پشیمان می شوند؟

حالات زن بعد از خیانت و پشیمانی پس از خیانت می‌تواند به دلایل مختلفی در همه افراد، از جمله زنان، رخ دهد. هر فرد با توجه به شخصیت، موقعیت و دلایل خیانت، ممکن است واکنش‌های متفاوتی داشته باشد. برخی از دلایل پشیمانی پس از خیانت ممکن است شامل موارد زیر باشد:

1. احساس گناه و عذاب وجدان:

  • بسیاری از زنان ممکن است پس از خیانت احساس گناه و عذاب وجدان کنند، به ویژه اگر به ارزش‌ها و اصول اخلاقی پایبند باشند.

  • احساس این که به همسر و خانواده خود خیانت کرده‌اند، می‌تواند منجر به پشیمانی گردد.

2. تأثیر بر روابط خانوادگی و اجتماعی:

  • خیانت ممکن است به روابط خانوادگی و اجتماعی آسیب بزند و زنان ممکن است به خاطر تأثیرات منفی این اقدام، پشیمان شوند.

  • از دست دادن حمایت و اعتماد خانواده و دوستان می‌تواند یکی از دلایل پشیمانی باشد.

3. تأثیر بر همسر و فرزندان:

  • زنان ممکن است پس از دیدن تأثیرات منفی و نگرانی درباره سلامت روانی و عاطفی خیانت بر همسر و فرزندان، پشیمان و افسرده گردند.

4. بررسی تصمیمات و رفتارهای اشتباه در خود:

  • برخی از زنان ممکن است پس از خیانت، تصمیمات و رفتارهای خود را بازبینی کنند و متوجه اشتباهات خود شوند.

  • این بازبینی ممکن است منجر به پشیمانی شود، زیرا آنها ممکن است درک کنند که راه‌های بهتری برای برخورد با مشکلات از جمله مراجعه به روانشناس وجود داشته است.

5. آگاهی از پیامدهای خیانت:

  • پس از خیانت، زنان ممکن است با پیامدهای پیش‌بینی نشده‌ای مواجه شوند که باعث پشیمانی می‌شود.

  • پیامدهایی مانند از دست دادن رابطه یا مواجهه با مشکلات حقوقی و اجتماعی می‌تواند باعث پشیمانی شود.

پشیمانی و بروز ان در حالات زن بعد از خیانت به هر دلیلی که باشد، نشان دهنده آگاهی فرد از اشتباهات خود و تمایل به جبران آنها است. این پشیمانی می‌تواند نقطه شروعی برای بازسازی رابطه و تلاش برای بهبود وضعیت باشد. مشاوره با متخصصان مشاورکده می‌تواند به افراد کمک کند تا با احساسات خود بهتر کنار بیایند و راه‌های بهتری برای برخورد با مشکلات و جبران اشتباهات پیدا کنند.

آیا از روی چهره می‌توان متوجه خیانت در فردی شد؟

در ختامه موضوع حالات زن بعد از خیانت ( Women’s moods after cheating ) و تشخیص خیانت زن از روی چهره باید گفت که در برخی موارد می‌توان از روی چهره فهمید که فرد دروغ می‌گوید یا خیانت می‌کند. اما باید توجه داشت که این موضوع به شدت وابسته به شخصیت و رفتار فرد مورد نظر است و نمی‌توان به صورت قطعی و مطلق این موضوع را تایید کرد.

همچنین برخی افراد ممکن است بتوانند خیانت را با استفاده از روش‌هایی مانند کاهش تعداد حرکات چشم و یا تغییر نگاه چشمان خود، پنهان کنند.

تحقیقی مدتی قبل انجام شده بود در این رابطه که آیا از روی چهره می‌توان متوجه ذات و یا اینکه نوع شخصیت فرد شد یا خیر. طبق نتیجه این آزمایش مشخص شد که از روی چهره به هیچ عنوان نمی‌توان متوجه موضوعی شد و بیشتر کسانی که از روی چهره قضاوت میکنند همان چیزی را میبینند که در درون خود تجربه و احساس می‌کنند.

یکی از مصادیق خیانت این است که کافر همه را به کیش خود می‌پندارد یعنی فردی که خود زمانی خیانت کرده است گمان می‌کند پارتنر خود نیز در حال خیانت کردن است. به همین خاطر است که از روی چهره نمیتوان متوجه موضوعی شد اما در صورتی که مشاهده کردید همسر شما رفتارهای عجیب و مشکوکی از خود نشان داد می‌توانید با مشورت کردن با فردی متخصص گمانه‌زنی را از بین ببرید.

اگر نیاز به مشورت با یک متخصص دارید، می توانید همین الان با مشاور کده تماس بگیرید.

حالات خیانت زن

18 پاسخ

  1. سلام چند روز پیش محلی سرکار بودم صاحب کارم رفته بود داخل خونه پیش خانمم خوشبختانه گوشی خانمم رفته بود روی ضبط صدا یک روز گوشی خانمم را برداشتم به قصد فرستادن برنامه فیلترشکن بعد رفتم داخل قسمت موسیقی گوش دادم به چند تا موسیقی بعد دیدم یک صدای عجیبی است در آن صدای خانمم و صدای صاحب کارم درست گوش دادم که صدای یواشکی خانمم هست فوری فایل را فرستادم روی گوشی خودم بعد درست گوش دادم و بعد از خانمم پرسیدم صاحب کارم این جا داخل خونه دنبال چی آمده بود جوابم داد مگه دیوانه ای من چندین روز هست صاحب کارمون رو ندیدم بعد گفتم خودم دیدم جوابم داد برو عینک بگیر لابد مجبور شدم برایش بگم یک سری به قسمت موسیقی در گوشی ات برو بعد گوشی اش برداشت جوابم داد این فایل ها دیدم اون فایل رو حذف کرده بعد از گوشی خودم برایش پخش کردم جوابم داد صدای من نیست یک تا کشیده شلش کردم بعد جوابم داد باشه میگم گفت آمده قصد داشته تجاوز جنسی بکند فقط بوسه و معاشقه برایم داده ولی داخل این صدا یک صدایی عجیب و غریب میاد که روم نمیشه بنویسم سوالم این است آیا امکان دارد رابطه جنسی با هم داشته اند و قبل از این هم با هم رابطه داشته اند طوری شده که اصلاً حرف خانمم قبول ندارم چرا بعلت اینکه از اولش دروغ برایم گفت متأسفانه حس بدی دارم تا امروز که گذشته اهل هیچ دود و دم و مواد مخدر نبودم ولی متاسفانه بعد از این موضوع تلخ رو آورده ام به مصرف قرص مخدر از نوع متادون روزی چهار الی پنج عدد متادون پنج مصرف میکنم خواهشمندم راهنمایی ام بکنید چکار کنم با تشکر

    1. سلام برای اینکه تصمیم قطعی و درستی بگیرید و وضع را از این با معتاد شدن بدتر نکنید و با اشتباه کسی دیگر مابقی مسیر زندگی را نابود نکنید لازم است حتما از مشاوره استفاده کنید. حتما با یکی از شماره های ما تماس بگیرید تا به کارشناس در این موضوع وصل شید و کمکتان کند.

      1. متاسفانه مدتىهاست خانم هاى زيادى اين خطا مى كند كه بيشتر ان هم بنظر خيلي از اقايان و خود بنده مقصر مسولان قضائي كشور هستن مهريه هاى بالا كه زمانى مدل شد و هنوزه هم مقدارى بالا است قوامين مرد ستم دست مردها بسته آمو مالى زندگى سخت چرا بايد زن خيانت كنم و مرد به روى خودش نياورد امروز مردها معمولى و عادى كشور واقع مورد ظلم هستم اگر قانون مهريه نبود زنها اين مدلى فورا از خانه و كاشان مرد خوب اخراج مىشدن مانند ده چهل و پنچاه و حتى شصت از اواسط ده شصت كه سكه شد مهريه امروز جامعه ما به كجا رسيد با احترام به خانم محترم و پوزش از اين بانوان محترم والله اجتماع تعدادى زيادى از زنان و دختران به لجن گشيند طرف با دو پچه امدن بيرون به همه چراغ سبز نشان مى دهد من چون كاسب كنار خبابان هستم شاهد اين ماجراى ها زياد هستم از دخترها چند دهه هاى قبل كه اين در امد واى به دخترهاى بالا دهه نورده به بعدهم
        با عرض پوزش فكر كنم تا اخر ١٤١٠ ديكر از تايلند بايد بيان ايران جهت بماند اگر مهريه از بين نرود خيلي زود اروپا از ايران بهتر مى شود

    2. سلام خودتواذیت نکن متاسفانه فضای مجازی خواسته یاناخواسته بیشترزندگی هارابه لجن کشیده بعضی موقع چه مردچه زن درموقعیتی قرارمیگیره که عقل درست کارنمیکند
      بیشترمواظب امدورفت بایدگران باش واگرمطمینی که زنت شمارادوست داره باهاش حرف بزن متاسفانه درچنین موقعی زنهابیشترازمردان گول مخورندوخودشان وزندگی راداغون میکنند چون زنها احساسی وزودباورهستن

  2. همین که صاحب کار توی خونت بوده بدون اطلاع تو دیگه دنبال جزئیاتش نباش چون داری خودت رو گول میزنی ، با قرص خوردن کاری حل نمیشه ،اگر برا خودت و انسانیت ارزش قائل بشی ، میفهمی که انسان خطا کار هست ، و خطای اون شاید به رفتار خودت برمیگرده ، اگر غیر این باشه ، پس این زن زندگی تو نیست بهتر با احترام و بدون ابرو ریزی رهاش کنی و هر کدام مسیر جدیدی رو در پیش بگیرید ، حالا درست یا غلطش هم به خودتون ربط داره ، برنده کسی هست که در کمال آرامش و منطق مسیر درست زندگی رو در پیش بگیره . یاد نره تو تنها مرد متاهل روی زمین نیستی که بهش خیانت شده.

    1. رحمت و هزاران درود بر خودتان و پدر و مادر تان خیلی مطالب مفید و کاربردی بود برایم از خداوند متعال سالمی و سلامتی و موفقیت را برایتان خواهان و خواستارم

  3. مطمعن باش مردی که داخل خونت اومده برای نماز خواندن نیامده خیالت راحت طلاقش بده خودت عذاب نده

    1. منم با شما درد مشترک دارم ولی دوست دخترم بود زمان زیادی با هم بودیم زندگیم به پاش ریختم هر چی میخاست تهیه کردم ولی متاسفانه خیانت کرد نابودم کرد چند شبه خواب ندارم می‌دونم چی می‌کشی ولی صادقانه بگم بهت بهترین کار جدا شدنه اگر پافشاری کنی بسوزی بسازی بازم خیانت می‌کنه مطمئن باش خودت راحت کن با آدمی ارزش زندگی کردن ندارد حتی یک ثانیه اشتباه . بازم خود دانی

  4. توبه گرگ مرگ میوه فاسد باید دور ریخت خودت گول نزن کوزه چه بشکند چه صدا کند مرد نباید دیوث باشه مرگ بهتر تا بایک زن پنهان کارو پست زنگی کنی

  5. من مرد هستم اما یه خانم عوضی یکسال بامن دررابطه بود من خودم زن خیلی خوبی دارم اما افکارم احساس منو داغون کرد.. شکسته شدم از لحاظ عاطفی داغونم خدا لعنت کنه این زنان هوس بازو. برام دعا کنید تا افکارم درس بشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات مشاوره روانشناسی

آخرین مقالات مشاوره روانشناسی

مشورت نیاز داری کلیک کن!